חברת Y&R אינטראקטיב זכתה במקום הראשון בתחרות קמפיין פרסום האינטראקטיבי

חברת Y&R אינטראקטיב זכתה במקום הראשון בתחרות קמפיין הפרסום האינטראקטיבי המשלב אינטרנט וסלולאר, שהתקיים במסגרת אירועי היום השני של הכנס TheMarker Com.Vention בשיתוף Orange. במסגרת התחרות הציגו החברות את ה "קמפיין לקידום האינטרנט" אשר נבנה במיוחד לרגל הכנס, תוך שימוש בפלטפורמות האינטרנט והסלולר.



הקמפיין שהציג ערן גפן, מנכ"ל החברה כלל הצגת נתונים אודות מספר הגולשים באתרי אינטרנט בכל זמן נתון, המוצגים על המסך , כאשר הנתונים מתעדכנים בזמן אמת. הקמפיין, המחיש את העוצמה של האינטרנט כמדיום וכבמה לפרסום, וכלל אלפי חיצי עכבר על המסך באמצעות טכנולוגיה מיוחדת אשר כל אחד מהם מייצג בזמן אמת גולש אחד. תנועת החיצים נקבעת על ידי הזזת העכבר וכל החיצים חוברים יחד ומציגים את עוצמת האינטרנט.



הקמפיין כולו נארז בצבעי דגל המדינה תחת הסיסמא "מדינת האינטרנט", לדברי ערן גפן "הקמפיין מושתת על שיתוף הפעולה בין האתרים בישראל לשם הצגת עוצמת האינטרנט כחוויה כוללת. אנחנו שמחים על הזכייה אשר מדגישה את הערך המוסף של האינטרנט בעולם השיווק. כחברה זהו כבוד גדול בשבילנו לאור זאת ששמנו לעצמנו כמטרה להוביל בתחום הקריאטיב".



קרדיטים: משרד Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי. מנכ"ל: ערן גפן.


סופרוויזר: רחל בן אבי, תקציבאי: עמיחי קטן, קריאטיב: משה קרסיק ולנה פלדמן.



בין המשרדים שהשתתפו- גריי אינטראקטיב, d-say, Y&R אינטראקטיב, Euro 4d, מקאן דיגיטל, ארק אינטראקטיב, TBWA דיגיטל ולמל כהן.



הקמפיינים של החברות, נבחנו על ידי צוות שופטים, שהורכב ממנהלי שיווק בחברות מובילות במשק, ביניהם, רונן בר שלום ראש אגף שיווק באל על, אתי כהן מנהלת שיווק Orange, שרון לנסדמן מנהלת תקשורת שיווקית בנק הפועלים, אופירה אבישי מנהלת שיווק נוקיה ועוד.



כל משרד אינטראקטיב הוזמן להציע את הרעיונות הקריאטיביים והאפקטיביים ביותר לדעתו לקידום האינטרנט ללא מגבלות תקציב או רגולציה, כאשר קהל היעד של הפרסומות הם מנהלי החברות ומקבלי ההחלטות בארגונים, המודעים לאפקטיביות המתעצמת של האינטרנט, כמדיה פרסומית".



בתמונה- צוות הזוכים.

אולי יעניין אותך

 שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר