פיליפס יוצאת בקמפיין נרחב וראשון מסוגו בישראל, לרגל השקת קו אוזניות חדש ואיכותי בשיתוף פעולה עם המותג הידוע או'ניל. החידוש בקמפיין שלא נעשה עד כה בארץ הוא האפשרות לרכוש את המוצרים דרך סריקת קודים סלולריים (QR) שיופיעו על השילוט הממותג ברחבי הארץ. קו האוזניות כולל ארבעה דגמים העשויים מהחומרים העמידים ביותר- גם בתנאים קיצוניים, כאשר כל דגם מותאם לפעילות אחרת, החל מאוזניות המותאמות לסלולרי ועד לאוזניות לפעילות אקסטרים פעלתנית במיוחד.
הקמפיין כולל מיתוג של מאות תחנות אוטובוס וקרונות רכבת. כמו כן כולל הקמפיין באנרים במדיה הסלולרית. ההשקעה הכוללת בקמפיין נאמדת בכמיליון שקלים.
בנוסף לאפשרות הרכישה הישירה אונליין דרך שרת מאובטח (המעניקה הנחה בגובה 60 ₪), סריקת ה- QR מובילה לאפליקציה סלולרית מבוססת דפדפן (המקבילה הסלולרית ל"מיניסייט"), אשר בה ניתן לקבל מידע על קו האוזניות החדש, לצפות בסרטון תדמיתי חוויתי, לקבל קופון סלולרי (המעניק הנחה בגובה 50 ₪) אותו ניתן יהיה לממש באופיס דיפו ולהתחיל מיידית בניווט מבוסס מיקום לנקודת הרכישה הקרובה.
הקמפיין והאתר הסלולרי החדשני פותחו במיוחד לצורך הקמפיין על ידי סוכנות המובייל אינטראקטיב המובילהOnTheMob , תוכנתה בשפת התכנות המתקדמת ביותר –HTML5 והותאמה למערכות ההפעלה הפופולאריות- iOS מבית Apple ואנדרואיד מבית Google. רונה בן דוד מנכ"ל OnTheMob מסרה כי "כחברת אינטראקטיב הייעודית לתחום הסלולר, אנו מאפשרים ללקוחותינו חדשנות באמצעים הטכנולוגים המתקדמים ביותר. שמחנו לקחת חלק במהלך הנוכחי והחדשני של פיליפס, בקידום ממשק ישיר שלהם מול קהל לקוחותיהם".
עמרי לוין, מנכ"ל פיליפס ישראל מסר כי "אנו גאים להיות החלוצים במהלך שיווקי שטרם נראה בישראל. קמפיין ייחודי זה מייצג את החדשנות והקדמה הטכנולוגית המגולמים במוצרי פיליפס, ואת מטרת העל של החברה להעניק לצרכן חווית שימוש ורכישה מתקדמת ומיוחדת במינה".