חטיבת הטיפוח של חברת יוניליוור ישראל, מצטרפת למהלך העולמי רחב ההיקף של החברה ומשיקה מחדש את מותג הטיפוח הוותיק Vaseline, במטרה להגביר את המודעות לחשיבות עור הגוף וסגולותיו ולמצב את Vaseline כמותג מוביל ומתמחה בשמירה וטיפוח העור. במהלך הכולל סדרת מוצרים חדשים, קמפיין טלוויזיה ייחודי, שילוט חוצות ועיתונות משקיעה החברה כ-7 מיליון ₪.
מיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח האישי והביתי ביוניליוור ישראל: "יוניליוור ישראל מצטרפת היום למהלך אסטרטגי ובינלאומי של החברה. המהלך ייחודי בעיקר בשל המשימה שלקח על עצמו Vaseline כמותג – מהלך שבמהותו הינו מהלך של חינוך ולא רק מהלך של בניית מותג. כמו בעולם, גם בישראל זיהינו את ההזדמנות שקיימת בשוק בתחום הקרמים ולקחנו על עצמנו את המשימה לעורר את המודעות והחשיבות לשמירה וטיפוח העור. המהלך נחל הצלחה רבה בשווקים בחו"ל ואנו בטוחים כי יזכה להצלחה דומה גם בארץ."
מותג Vaseline הינו אחד המותגים הותיקים ביותר בתחום הטיפוח. מזה למעלה מ- 130 שנה, עוסק המותג בחקר תחום העור ובדרכים לשמירה עליו ובהתאם לזאת מפתח ומציע מוצרים התורמים לשמירה על בריאותו וחיוניותו. בזכות זאת נתפס Vaseline כמומחה לתחום העור גם בעיני צרכנים וגם בעיני רופאי עור.
למרות היותו מותג בלתי נתמך, מחזיק Vaseline בנתח שוק של 6% בקטגוריית הקרמים – נתח שוק גבוה בשוק מרובה מותגים (נילסן, כספי, 2007). בעיני הצרכנים נתפס המותג כמותג מתמחה ולמרות שנתפס כוותיק הוא זוכה לנאמנות צרכנית גבוהה.
בעולם, וזלין הינו אחד המותגים בעלי שעור הצמיחה הגבוה ביותר בתחום טיפוח העור. בארה"ב גדל בשנת 2006 ב- 10% וב- 2007 ב- 12%.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "המהלך החדש של Vaseline נשען על התובנה שרוב האנשים לא עוצרים לחשוב על העור שלהם. בזמן שאנחנו נוהגים להתייחס לנושאים כגון תזונה נבונה, שתייה, ספורט וטיפוח עור הפנים, עור הגוף שלנו הוא נושא שלא מקבל כמעט תשומת לב ובחיי היום יום שלנו נתפס כמובן מאליו. מטרת הקמפיין להעלות למודעות ולהחיות את כל הפעולות המדהימות שהעור עושה עבורנו – הגנה, הסדרת חום הגוף וכדומה."
"מטרת המהלך של וזלין היא להגביר את המודעות של הצרכן ליכולות המדהימות של העור ולחשיבות הרבה של בריאותו וטיפוחו. באמצעות תקשורת מעוררת השראה אנו מציגים את נפלאותיו של העור: הוא מורכב מ- 800 מליון תאים, כל הזמן משתנה ומתחדש, מגן עלינו ממחלות ואף יוצר את המגע הראשוני עם הסביבה ועם אהובים", מוסיפה רותי, "אנו בטוחים כי בדומה להצלחת המהלך בעולם, יגביר המהלך בארץ את המודעות לעור ואת החשיבות לשמירה עליו וטיפוחו, ימצב ויחזק את וזלין כמותג קרמים מוביל ומומחה ויגביר את אחוז החדירה ותדירות הקניה של הקטגוריה כולה."
במסגרת המהלך, משיק המותג את סדרת המוצרים בנראות עדכנית ומחודשת לצד מוצרים חדשים. הסדרה כוללת 14 מוצרים: ארבעה תחליבי גוף בבקבוק המכיל 725 מ"ל, ארבעה תחליבי גוף בבקבוקים המכילים 400 מ"ל, קרם ידיים ורגליים לעור יבש במיוחד ותחליב הגנה לידיים וציפורניים, שני שפתונים ווזלין טהור בגרסה הותיקה ובמוצר ייחודי לתינוקות.
המהלך ילווה בקמפיין, באמצעות חברת הפרסום מקאן אריקסון, אשר יכלול סרט טלוויזיה יוצא דופן, שבוים על ידי במאי הפרסומות הצ'כי איוון זכריאס (אשר ביים קמפיינים ל- NIKE, סטלה ארטואה ועוד) ומציג בפני הצופה את איכויותיו המדהימות של עור הגוף. בנוסף, ילווה המהלך בשילוט חוצות ועיתונות, פעילות חוויתית ונראות חזקה בנקודות המכירה ופעילות במגזר החרדי.