כנס רנסיס: "ארגון קשוב משפר את הביצועים שלו ובתכל'ס מגיע לשורה תחתונה משופרת יותר במאזן הכספי"

ב 14 בספטמבר יתכנסו בכפר המכבייה מאות מקבלי החלטות ובעלי תפקידים מהחברות והארגונים החשובים במשק הישראלי. למשתתפים בכנס ובתערוכה הצמודה יהיה מכנה משותף אחד: כולם עוסקים בהקשבה לצוות העובדים בחברה או ללקוחות החברה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, במטרה לשפר את הביצועים של הארגון ובאמירה ברורה יותר: במטרה לשפר את תוצאותיו הכספיות.



את הכנס השנה ייחדו הרצאות מקצועיות של בעלי תפקידים בכירים בכמה מהחברות והארגונים החשובים בישראל ובהם צה"ל, משטרת ישראל, חברת אורנג', נס טכנולוגיות, ויזה כ.א.ל, אל-על, עיריית תל-אביב, 013 ברק, איילון חברה לביטוח ועוד.



מנכ"ל רנסיס, רן ארהרד אומר: "הענקנו לכנס השנה כותרת מחייבת מאוד. 'ארגון קשוב הוא ארגון מנצח'. זה המוטו של ההתפתחות הכבירה שחלה בשנתיים האחרונות בתחום המשובים הארגוניים. יותר ויותר מנהלי שירות, מנהלי משאבי אנוש ומנהלים בתחום המכירות הפנימו את הרעיון, שארגון קשוב משפר את הביצועים שלו ובתכל'ס מגיע לשורה תחתונה משופרת יותר במאזן הכספי. חד וחלק".



מה יהיו התכנים המרכזיים בכנס?


כל המרצים יתמקדו בשיפור ביצועי הארגון ותפוקותיו, ע"י יישום כלים טכנולוגיים ומתודולוגיים, שתכליתם הקשבה לעובדים או ללקוחות. יוצגו שם סיפורים מהחיים של חברות גדולות, אשר הוציאו מהמרכאות ביטויים שגורים כמו "הלקוח הוא במרכז", או "העובד הוא המשאב החשוב ביותר של החברה". לאמירות כאלו אין שום ערך אם לא מתבצעת מדידה שלהן הלכה למעשה.



לטענתך, ניתן לתרגם הקשבה לעובדים או ללקוחות לערכים כספיים?


התוצאות שלקוחות רנסיס מדווחים עליהן כוללות מספר דגשים: א. שיפור איכות השירות והגדלת שביעות רצון הלקוחות. ב. חיזוק הקשר עם לקוח ושיפור תדמית. ג. בקרת איכות השירות לכל יחידות החברה. ד. צמצום עלויות תפעול. ה. בניית מסד נתונים על הלקוחות. ו. שיפור שביעות רצון העובדים וחיזוק הלכידות וההזדהות בתוך הארגון. אין ספק שלכל אחד מהשיוניים האלו יש תרגום לשורה התחתונה בתוצאות הכספיות של הארגון.



למי מיועד הכנס?


אנחנו מצפים להגעתם של כל בעלי התפקידים בארגון, העוסקים ביום יום בהקשבה ללקוחות ולעובדים. הדגשים הם על אגף שירות לקוחות, מערך השיווק, מוקדי תפעול, אגף משאבי אנוש, מחלקות הדרכה, ממונים על פיתוח ארגוני וכו'. בכנס ובתערוכה יוצגו מערכות טכנולוגיות חדשניות ומובן שיש חשיבות לכך שבכנס ישתתפו גם אנשי המחשוב של הארגונים.


מי הם המרצים בכנס?



בכנס יירצו כ-15 מרצים בכירים ועתירי ניסיון בתחומי איכות השירות, ניהול משאבי אנוש, שיווק ומכירות. לאחר הרצאות המבוא הקהל יחולק לשני מסלולים. האחד רלוונטי בעיקר לסביבת משאבי אנוש והשני רלוונטי בעיקר לסביבת שירות. ההרצאות יהיו בעלות אופי מקצועי מאוד ולכן אני מאמין שהמשתתפים בכנס יזכו לערך מוסף ממשי וילמדו כיצד השיטות או המערכות הטכנולוגיות יכולות לסייע לארגון שלהם לשפר את ביצועיהם.


מה תציג התערוכה?



גם השנה הצמדנו לכנס תערוכה מקצועית שארגונים שונים יוכלו להציג בה כלים טכנולוגיים ושיטות מתודולוגיות מגוונות לשיפור ביצועי הארגון. על בסיס ההצלחה בשלושת הכנסים הקודמים, אנו צופים השתתפות של יותר מ-400 מקבלי החלטות חשובים מכל מגזרי המשק.



רנסיס מסייעת לאחרים להקשיב. האם הסנדלר הולך יחף?


רנסיס מבצעת כל השנה סקרים שונים. בכנס הקודם ביצענו סקר שביעות רצון בקרב כל משתתפי הכנס. מלבד שביעות הרצון הגבוהה מצד המשתתפים בכנס הקודם, קיבלנו הערות והצעות שונות שיושמו במהלך הכנת הכנס הנוכחי. השאיפה שלנו היא לעלות מכנס ברמה של טוב מאד לכנס מצוין ואין לי ספק שהוא אכן יהיה כזה.



אולי יעניין אותך

15795pic.jpg1_

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר