מנהל השיווק של רשת שופרסל רונן בר שלום, מנהל תיירות פנים בה. שטרן ישראל גיא אמסל, סמנכ"ל השיווק של טמבור איתן ויצמן, מנכ"ל ובעלים של רשת EyeCare עדשות בע"מ איתן החנוכי וערן נאור, מנכ"ל למטייל, יפגשו בכנס שיעסוק בנושא שילוט דיגיטלי אפקטיבי שיתקיים ברמת אביב ב- 24 ביוני.
את הכנס יזמו יואב דריאל, מנכ"ל ובעלים של דריאל עיצוב סביבות מכירה אשר מתמחה בעיצוב חללי מסחר בשוק הקמעונאי וצחי מגר, מנכ"ל ובעלים של חברת 'ינון דיגיטל' המספקת פתרונות מתקדמים לאודיו, וידאו, ושילוט דיגיטלי בעסקים.
בין הנושאים לדיון בכנס: חדשנות בתחום הדיגיטל במובן הרחב יותר כגון סחר אלקטרוני, הקשר בין אונליין לאופליין בסביבת המכירה, טרנדים וכיוונים עתידיים בשילוט דיגיטלי, התפתחויות טכנולוגיות וההשפעות שלהן על השוק הקמעונאי ואיומים והזדמנויות שמציב השילוט הדיגיטלי בפני הצרכנים והקמעונאים.
הפאנל המרכזי בכנס יעסוק בנושא: "שילוט דיגיטלי-חידושים והצלחות" בו יספר, בין השאר, מנהל השיווק של שופרסל רונן בר-שלום על הפיילוט הדיגיטלי של החברה בסניפים השונים באזור המרכז ומהם היעדים של הרשת בתחום העולם הדיגיטלי בשנה הקרובה, פעילות קמעונאית ברשתות חברתיות ועוד. בנוסף, יעסוק הפאנל ביתרונות השילוט הדיגיטלי בתחום הקמעונאות ויעמוד על השינויים המהותיים בתוך סניפי שופרסל כתוצאה משימוש בשילוט דיגיטלי. הכנס בחסות קבוצת חיון, נציגת סמסונג בישראל בתחום ה IT.