לוג-און תייצג בארץ מוצר חדש מבית UBS הגרמנית, המאפשר שליטה מלאה בתוכנות השירות

חברת לוג-און, המתמחה בשיפור איכות, פיתוח וניהול בתחום DB2, נבחרה לייצג מוצר חדש בשוק הישראלי לתחזוקה אוטומטית של בסיסי נתונים – TUC ((TOTAL UTILITY CONTROL.



הליך התחזוקה הופך למאתגר יותר ויותר ככל שמסת הנתונים גדלה ויש צורך להתמודד עם שינויים תמידיים אך גם להשאיר את הנתונים זמינים בכל עת. לכל בסיס נתונים יש מספר רב של תוכנות שירות (UTILITIES ) בכדי לעזור בביצוע תחזוקה, אבל אין מוצר שיודע להפעיל את תוכנות השירות בזמן מתאים, או בודק האם יש צורך בביצוע ארגון מחדש של הנתונים.



TUC פותרת אתגר זה באמצעות הגדרת מאפיינים ושירותים עבור כל בסיסי הנתונים באופן אוטומטי בהתאם למדיניות התחזוקה של הארגון. הגדרה מוקדמת זו מאפשרת הפעלה של תכנת השירות בזמן אמת ורק בזמן שנוצר הצורך וע"י כך לחסוך במשאבים. תכנת TUC מאפשרת מעקב אחרי המערכות הפועלות, קבלת החלטות בזמן אמת,ובמקרה הצורך מבטיחה שחזור נתונים עם יכולות ההעתקה והשיחזור.



יוסי שגב, מנכ"ל משותף בלוג-און אמר כי "TUC חוסכת במשאבים ומצמצמת עלויות ע"י הבטחה כי רק השירותים שיש בהם צורך יופעלו. התוכנה מאפשרת איזון בעומס העבודה באמצעות חלוקת המשימות הפועלות בזמן נתון ושימוש מקביל או נפרד בשירותים. כל זאת הופך את המוצר לפתרון אולטימטיבי לתחזוקה אוטומטית של בסיס הנתונים".



חברת לוג-און מתמחה באספקת פתרונות המותאמים לצורכי הלקוח, עבור ארגונים וחברות היי-טק בארץ ובעולם ושואפת להעניק ללקוחותיה פתרונות תוכנה כוללים במטרה לייעל תהליכי עבודה ולהפחית את הוצאות הארגון.

אולי יעניין אותך

15795pic.jpg1_

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר