למבוגרים בלבד: קוקה-קולה ישראל משיקה משקה שפותח בהתאמה לצרכנים בגילאי 40+

לראשונה בתולדותיה משיקה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) סדרת משקאות חדשה שפותחה בהתאמה לגילאי 40+ ,בטעמי פרי ובגיזוז עדין. סדרת קינלי החדשה מופחתת סוכר, מיוצרת ללא חומרים משמרים ומכילה אבץ וויטמין E הידועים כמסייעים בתחזוק המערכת החיסונית של הגוף. כמו כן , מועשר המשקה באכינצאה ותמציות תה. קינלי ישווק בשלושה טעמים: לימונענע, אפרסק, ורימונים –פירות יער, ובאריזות של 0.5 ליטר ו1.5 ליטר.



סדרת קינלי החדשה פותחה ביוזמתה של חברת קוקה-קולה ישראל וזכתה לתגובות נלהבות מצד קוקה-קולה העולמית, שסייעה רבות בתהליך הפיתוח הטכנולוגי במעבדות מתקדמות ברחבי העולם.



הגדרת פרופיל המשקה נעשתה על סמך תוצאות סדרת מחקרים רחבה ומעמיקה שערכה קוקה-קולה ישראל בקרב קהל המטרה (גילאי 40+), בה נבחנו משתנים רבים והעדפות שונות שמאפיינות אותם. אחת המסקנות החשובות של המחקר היתה שהקהל הבוגר מתוחכם יותר ומחפש תועלות מעבר לתועלת של ההנאה בשתייה עצמה ("מה יוצא לי מזה"). סדרת קינלי החדשה פותחה במטרה לענות על הפרמטר הזה. כשהוצג קונספט סדרת קינלי החדשה בקבוצות המיקוד, שם המותג קינלי עורר נוסטלגיה ואהדה רגשית, תוך ציון כי :"גדלנו עם קינלי ועתה הוא התבגר עימנו".



סביון בר סבר,סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל: "אנו שמחים להשיק לראשונה מותג שכל כולו תוצר של דיאלוג עם הצרכן. סדרת קינלי החדשה פותחה בהלימה מלאה לצרכים של קהל המטרה המאוד ייחודי שבחרנו – בני 40+. פנינו לקהל שנמצא בשלב בחיים שבו יש לו לגיטימציה ורצון לשים את עצמו במרכז, לפני האחרים. לצד גידול הילדים והקריירה יש לקבוצת הגיל הזו צורך להכניס שינויי מרענן בחייהם. זהו שלב שבו הם רוצים לפרגן לעצמם. הם מתחילים לחזור לתחביבים אהובים שהזניחו. מנסים דברים חדשים שתמיד חלמו עליהם ומתחילים להגשים שאיפות שליוו אותם מזה זמן רב. המותג קינלי פונה לקהל זה ונותן לו משקה שהינו מרענן ושונה ממה שהכירו עד כה, ובו זמנית מעניק לו השראה לעשות סוף סוף את אותו שינוי מרענן בחייו, באופן שמתאים לו. התובנות הללו הובילו אותנו לסלוגן , 'שינוי מרענן' , שילווה את המהלך".



ההשקה תלווה בקמפיין בכל ערוצי המדיה בהתאמה ייחודית לקהל היעד (גילאי 40+). סרטון הפרסומת יתמקד בתובנה העיקרית של קהל המטרה והיא הצורך בשינויי מרענן בחייהם תוך חיבור למוצר והדגשת היותו משקה מרענן, שונה ממה שהכירו עד כה ומעורר את ההשראה להגשים את השינוי המרענן בחיים.


פעילות הקד"מ תמשיך את הדיאלוג עם הצרכן שהחל בשלב פיתוח המוצר. הפעילות תערך במקומות ייעודיים לקהל המטרה: מוקדי תרבות, חדרי כושר, בתי קפה וכו'.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק