קצב אימוץ הטכנולוגיה הופך למהיר יותר. חלא זמן רב אחרי שה- QR קוד הפך לתופעה שכיחה ומופיע בכל מקום, זה הזמן של חברות לקחת אותה לאקסטרים. שתי חברות לקחו את ה- QR קוד לקצה. האחת היא חברת מירוצי מכוניות שהשתמשה בכמות גדולה של צבה כדי לצבוע על המסלול קוד QR שנחשב לגדול ביותר בעולם ומתפרס על כ- 3,000 מטרים רבועים במרכז מסלול המירוצים. החברה השניה, פיליפס אנד קו, הכריזה כי תציב על גגות בניינים קוד QR שניתן יהיה לצפות בו ממטוסים או ביישום Google Earth. אחת הבעיות באפיק פרסום זה, שלוקח בערך שנה עד שגוגל סורקת את הבניין אל היישום. האם בקצב השינויים הנוכחי ה- QR קוד עוד יהיה רלוונטי ?