לנקום, ענקית הטיפוח והאיפור הבינלאומית יוצאת בפעילות שטח בקניונים ברחבי הארץ, תחת הסיסמא "אשת הוירטואוז של לנקום – בעקבותיך…" להשקת המסקרה "וירטואוז". מה- 1 בספטמבר תקדם לנקום, למשך שבועיים, את מכירות המסקרה "וירטואוז" באמצעות חלוקה של שקיות שי מהודרות נושאות הלוגו מסקרה VIRTUÔSE לכל אישה הנכנסת לאחד מהקניונים המשתתפים בפעילות. מדי שעה תגיח האישה הוירטואוזית של לנקום, לבושה באופן ממותג ויוקרתי, הבולט לעין, לסבב בקניון ותעניק ל- 10 הנשים הראשונות שתפגוש, הנושאות את שקית השי של וירטואוז, את המסקרה בגודל מיוחד במתנה.
לדברי גילי בן חור, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "חלוקת שקיות השי המהודרות תיצור "באז" בשטח ועניין בקרב הנשים בקניון, שיח חברות, נראות בולטת והתרחשות". לדבריה: "הסקרנות הנשית תבוא על סיפוקה באמצעות גלויה אישית שתוטמן בכל שקית ותכלול הסבר אודות הפעילות. הגלויה משמשת גם כהזמנה להגיע ל"סופר פארם" וליהנות מ"טיפול" מקצועי, טיפים והתנסות בידיהם של צוות מאפרי לנקום, שיציגו את המסקרה ואת קולקציית איפור העיניים לחג".
לנקום תצא בקמפיין עיתונות לרגל השקת המסקרה במגזינים לנשים ובמקביל תעלה ב- 2 שלטי חוצו ענקיים על כביש איילון (קרוב לגלילות), בכיכובה של אינס ססטרה, דוגמנית העל והפנים של לנקום. בן חור מוסיפה: "פעילות הקד"מ משלימה את הקמפיין ומחזקת אותו באמצעות הגלויה, התדמית והעניין שנוצר סביב המסקרה בשטח".