קמפיין של דאטה פרו פרוקסימיטי עבור כלל פיננסים עלה לשלב הגמר של תחרות ה – Echo Awards הבין לאומית. זהו הקמפיין הישראלי הראשון שעולה לשלב הגמר בתחרות היוקרתית. הקמפיין של כלל פיננסים פנה למנהלים בכירים, המשפיעים על קבלת החלטות בתחום קופות גמל והשתלמות.
במסגרת הקמפיין נשלחו למנהלים "מכתבי תודה מהעתיד". המכתבים הגיעו כביכול מעובדים, שהביעו תודה למנהל שהמליץ להם על כלל פיננסים ובכך איפשר להם להגשים חלומות שונים לעצמם ולבני משפחתם.
הקמפיין עורר עניין רב וזכה לתגובות רבות בקרב קהל המטרה.
תחרות ה – Echo Awards נערכת מטעם איגוד השיווק הישיר הבינ"ל (DMA) מאז 1930. התחרות נחשבת לאחת מתוך 3 התחרויות החשובות בעולם בתחום השיווק הישיר ובשונה מהתחרויות האחרות ששמות את עיקר הדגש על הפתרון הקריאטיבי, ה – Echo Awards שמה דגש רב על אסטרטגיה ותוצאות הקמפיין.
לתחרות הוגשו מעל 1,000 קמפיינים שונים המתמודדים ב – 12 קטגוריות שונות ולראשונה כאמור, עולה קמפיין ישראלי לשלב הגמר.
השלב האחרון של השיפוט יתקיים בסוף חודש יולי וההכרזה על הזוכים תהיה במסגרת הכנס השנתי של ה – DMA שיערך השנה בסן פרנסיסקו בחודש אוקטובר.
מוקדם יותר השנה, היתה החברה לחברה הישראלית הראשונה שזכתה בפרס בתחרות ה – Caples Awards עבור קמפיין לג'יפ XC90 של וולוו.
יולה ברזם, מנכ"ל דאטה פרו: "העבודה של כלל פיננסים והתוצאות שהביאה מוכיחות שלהשקעה בקמפיינים עם מספר "נגיעות" בלקוח יש תמורה מלאה והדברים נראים בבירור בתוצאות ובאפקטיביות עליהן אנחנו נמדדים. בנוסף לכך, זכיה בהישגים בינלאומיים היא תמיד הישג מתוק, אך הפעם ההישג מתוק במיוחד בגלל היותנו הראשונים מישראל שזוכים במעמד. וכמובן – תודה לכל מי שהיה שותף ותרם להצלחת הקמפיין".