מגמה חדשה: מילגה ללימודי יח"צ

בית הספר לפרסום עבודי קריאיטיב פותח בימים אלו מגמת יחסי ציבור חדשה. לרגל פתיחת המגמה יצא בית הספר בקמפיין אינטרנט ייחודי. במסגרת הקמפיין מזמין בית הספר את הגולשים להציע כותרת מקורית שהיו רוצים לראות בעיתון. מהנהלת הבית ספר נמסר כי שלוש הכותרות הנבחרות יזכו את המחברים במלגות לימודים בשווי אלפי שקלים.



לדברי גת וייס, ראש המגמה ליחסי ציבור: "מגמת יחסי הציבור בעבודי קריאייטיב הינה חדשנית וראשונה מסוגה. המגמה שמה לעצמה למטרה להוציא לשטח אנשי יחסי ציבור בעלי חשיבה מקורית ויצירתית, זו גם הסיבה שהתחרות בוחנת בעיקר יצירתיות".



וייס הוסיפה כי המרצים במגמה הם אנשים בכירים ומוערכים בענף, ביניהם: נאוה עינבר (מנכ"ל משותף בקופר תקשורת שיווקית), רועי כ"ץ (עורך חדשות HOT בדרום), עדו טל (מנכ"ל GUIDE תקשורת), דני ליטני (מנכ"ל ליטני תקשורת) ועוד.



עבודי קריאייטיב הינו חלק מחברת הענק הוותיקה "עבודי". בית הספר, הפועל מזה 17 שנה, הינו בית ספר "בוטיק" המפעיל ארבע מגמות עיקריות: יחסי ציבור, קופירייטינג, ארטדיירקשן וסטיילינג בית הספר ממוקם בבית ציוני אמריקה בת"א.



אתר התחרות בכתובת: https://www2.biglal.co.il/aboodi

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)