מותג Guinness יוצא בפעילות קד"מ לחגיגות ליל כל הקדושים Halloween

מבשלות בירה ישראל המשווקת את הבירה האירית Guinness , יוצאת בפעילות מיוחדת ל-Guinness לרגל חגיגות ליל כל הקדושים – Halloween שיצוינו בכל העולם ב-31.10.07.



במסגרת הפעילות יקושטו הפאבים הנבחרים ברוח החג, יופצו כ-100,000 הזמנות בצורת דלועים, 7 צוותים של דיילות מחופשות ברוח החג למכשפות ושטנים יסתובבו בברים ויגרמו לאווירה מפחידה ושמחה בבר. הצוות, יכריז על בואו באמצעות פעמוני Happy hourיעבור בין יושבי הפאב, ויציע ללקוחות הבר, אשר נתפסים שותים Guinness, לשחק את משחקי החג trick or treat ולזכות בפרסים. עלות ההשקעה בפעילות כ-600,000 ש"ח.



ליל כל הקדושים הינו חג עממי הנחגג מדי שנה ב 31 לאוקטובר במדינות רבות. מקור החגיגות בחג קלטי שציין את בוא השנה החדשה. חגיגות אלו התקיימו בלילה שנקרא אצל הקלטים "ליל הרוחות", והמנהג המפורסם של החג הוא להשתמש בדלועים כפנסים שבקליפתם חורצים פרצוף עם עיניים ופה מפחידים.



מותג Guinness משווק בישראל על ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ משנת 1996. מהחברה נמסר הבוקר כי הפנייה לשוק הבירות stout הייתה מתוך ראייה אסטרטגית אשר ראתה חשיבות וראשוניות בפנייה לפלח שוק ייחודי ושונה אשר באותה תקופה לא זכה למענה הולם וכן מתוך כוונה עתידית לפיתוח מורחב של המותג ומיצובו כמותג סופר פרימיום מספר אחת בישראל.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק