לרגל חגיגות 70 שנה למותג המשקפיים Ray Ban , יוצאת חברת "לוקסאוטיקה ישראל", יבואנית המותג, בפעילות שיווקית לקידום מכירות המותג. במסגרת הפעילות החברה תשיק מהדורה חגיגית ומוגבלת – .Ray Ban Ultra Gold הכוללת 2 דגמי טייסים קלאסיים בציפוי זהב טהור 22 קראט.
בסך הכל יוצרו 25,000 יחידות מהסדרה והן תימכרנה בכל רחבי העולם.
המותג Ray-Ban החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים בשנת 1930, כאשר בשנת 1937 נמכר זוג המשקפיים הראשון מדגם Aviator. שנה לאחר מכן הושקו דגמי Shooter ו-Outdoorsman, דגמים הנמכרים עד היום. כיום נחשב המותג לאחד מהמותגים האופנתיים והמפורסמים ביותר בהיסטוריה.
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים כ"ארנט", "ווג", "פרסול", "ריי באן", "מיו מיו", "שאנל", "ורסאצ'ה", "דולצ'ה וגבאנה", "בולגרי", "ברברי", "ראלף לורן" ועוד.