מי עדן ורשת סופר-פארם בשת"פ למען ילדי וראייטי

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל ורשת סופר-פארם יוצאות במשותף בפעילות שיווקית למען ילדי וראייטי.



בשת"פ זה, החברות ממשיכות במסורת ויוצאות זו השנה החמישית ברציפות, בפעילות, במסגרתה תשיק 'מי עדן' מהדורה מיוחדת של בקבוקים אישיים (0.5 ליטר) בצבע- ורוד, שימכרו באופן בלעדי ברשת סופר-פארם, כאשר כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים הינן תרומה לילדי וראייטי ישראל.



בכוונת החברות, לגייס עבור וראייטי, באמצעות הפעילות 600 אלף ₪, ממכירת 120 אלף בקבוקי מים מינרליים וורודים- גידול רב מהשנה שעברה בה גויס חצי מיליון ₪. מי עדן תשקיע גם, כפעילות משלימה, בקמפיין לעידוד רכישת הבקבוקים המיוחדים



השנה, נערך פרוייקט עיצוב התוויות בשיתוף ילדי וראייטי עצמם תחת הקונספט:


" מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?". ילדי וראיטי סיפרו מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים: מורה, איש מחשבים, מעצבת וכו' ובהתאם למשאלותיהם אוירו מאפיינים מתוך העולם המקצועי על גבי הבקבוקים.



בשמת שדה , סמנכ"ל השיווק במי עדן :"אנו מברכים את רשת הסופר-פארם, שגם השנה בחרה ללכת איתנו למהלך החשוב הזה על מנת להעניק עוד אפשרויות לפעילות הברוכה של וראייטי. השנה בחרנו בנושא המעסיק כל ילד: מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול? . עיצוב התוויות התמקד בעולמם של בעלי המקצוע והוא בולט במיוחד לעין מתוך מחשבה שילדים ירצו לאסוף תוויות שונות ובכך נעודד להגדיל את כמות הבקבוקים הנרכשת ולהגדיל את התרומה לילדי וראייטי".



הבקבוקים הוורודים ימכרו, החל מראשית ינואר, באופן בלעדי, ב 161 סניפי סופר-פארם.

אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
 טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר