מכתבים מהעולם לחיילים ולחטופים

היוזמה של המתכנתים שהקימו בהתנדבות את אתר "לתת רוח" (tikva2go) להעברת מסרים של עידוד ותקווה מכל רחבי העולם ובכל שפה למשפחות החטופים, למשפחות המפונות ולחיילים בישראל 

 

טורונטו, ניו יורק וסינגפור הם רק חלק מהמקומות מהם מגיעים מאות ואלפי המכתבים הווירטואליים לאתר  tikva2go.com, לצד מכתבים ומסרים מישראלים וישראליות שנועדו לחיילים הנמצאים בשטח, למשפחות מפונים, לתושבי העוטף ולמשפחות החטופים.

 

"לתת רוח – תקווה בכף היד" הינו פרויקט התנדבותי ביוזמתה של מירב אגם-גבריאל, יועצת חינוכית במקצועה, שגייסה את מיטב המוחות המובילים מתחומי הנדסת התוכנה, להקים אתר המאפשר להעלות כל מסר ויזואלי כתוב, מצולם או מוסרט –  תמונות, סרטונים וציורים, ולשלוח לאנשים פרטיים כמו חייל ספציפי מגדוד מסוים או לקבוצות כמו כוחות הביטחון או קיבוץ בארי, מכל יוצר בעולם. האתר עובד גם בעברית וגם בגרסתו הגלובאלית באנגלית ומיד עם הקמתו הפך לוויראלי והועלו אליו מאות מסרים מישראל ומהעולם.   

 

בנוסף לוויראליות הטבעית במעגלים המתרחבים, יוזמי התוכנית המצויים בקשר עם נציגי משפחות החטופים, המפונים והמשלחים לבסיסים לנציגים בצה"ל, יסייעו למסרים ומשאלות הלב להגיע היישר למכשירים הניידים של הזקוקים להם, כאשר גם הם יכולים להמשיך ולשתף את המסרים עם יקיריהם באמצעות הוואטסאפ או הפייסבוק. 

 

"מאז תחילת המלחמה לצד הכאב מחד והצורך העז להועיל, מאידך, יזמתי ולקחתי חלק בשלל פרויקטים – ילדים מבשלים לחיילים, תרומת ציוד ומאירים יחד ועוד, ונוכחתי לראות שהתגובות תמיד היו דומות – המילה האישית, החיזוק והברכה נשארו בלב הרבה אחרי שכדור השוקולד נאכל, והיו נחוצים וחזקים מהכל", אומרת מירב אגם-גבריאל. "כך נולד הרעיון לפלטפורמה "לתת רוח" שיוצרת איחוד, נותנת עידוד בכל זמן ובכל מקום, מהווה מזכרת נצחית וכמובן, מסוגלת להעניק הרבה רוח".

 

לצד מירב אגם-גבריאל, פועלים מוחות מובילים מתחומי הנדסת התוכנה, הסייבר ואבטחת המידע על מנת לאפשר ולהבטיח פלטפורמה מוגנת אשר לא תיפרץ או תכיל מסרי נאצה. כולם – בהתנדבות מלאה. 

 

בין המתנדבים אשר אחראים להקמה וניהול הפרויקט:

יוסי שמולביץ' – יזם וארכיטקט תוכנה וענן. בעל חברת סופט קונטקט בע"מ ; גבריאל מרקוס – מומחה בתחומי אבטחת מידע, סייבר ואוטומטיזציה ; עו"ד דן אור חוף ועו"ד עמיר נוי מבעלי אור חוף – המשרד המוביל בישראל בתחומי הסייבר, הגנת מידע, בינה מלאכותית, טכנולוגיה וחלל ;  קובי משיח – מפתח ובונה אתרים ושירותי אחסון מידע ; גבריאל פינטו-השגיב מבעלי חברת 'פיק מדיה גרופ' בניית אתרים,  צילומי תדמית, והדרכת קורסים דיגיטליים. 

נועה ענתבי-גלילי, יועצת אסטרטגית לשיווק עסקי ודיגיטלי.

אולי יעניין אותך

Ashkelon,,Isr,-,Mar,21,2008:purim,Celebration,,Adloyada,Parade,On
 פרנקפורט, קורנית דיגיטל ואנג'לי למען נפגעי המסיבות
 לב עוטף בציפוי זהב 80 שח - צילום דניאל ישר (1)
 מסך שיחה ב Ezra Live
 סרפתי-צילום יחצ
 מהשטח 4

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349