מלח ים ופלפל: מותג בגדי הים פלפל יצא במסגרת הקמפיין בליין מסיבות חוף

פלפל, מותג בגדי הים, יוצא בפעילות קיץ ייחודית בהשקעה של כ- 100,000$. הפעילות כוללת מסיבות חוף באילת במהלך החודשים יולי ואוגוסט בימי שישי, החל משעות הבוקר המאוחרות ועד שעות הלילה. הפעילות באמצעות חברת ebs המפיקה את המסיבות ומביאה עשרות די ג'ייז מובילים מתל אביב לאילת.



עופר נוינר, סמנכ"ל שיווק גוטקס ומנהל מותג בגדי הים פלפל: "קהל הצעירים שנמצא באילת בחודשי הקיץ הינו קהל דינמי ואופנתי התואם את קהל היעד של המותג פלפל, ולכן מדובר בפעילות קונספטואלית משלימה לקמפיין הקיץ שלנו".



עוד הוסיף נוינר כי המסיבות של פלפל בחוף הווילג' כוללות חלוקת פרסים ושלל אטרקציות והכניסה אליהן חינם. במקום מסתובבות דיילות יופי המחלקות למבלים הפתעות. הפעילות מגובה בקמפיין בעיתונות הארצית, המגזינית והמקומית. את קמפיין פלפל מובילה עדי הימלבלוי.



אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1