מנהלי קהילות מדברים: צעירי רמת גן-גבעתיים

שם מנהל הקהילה: תומר וכריס לגבעומר


שם הקהילה: צעירי רמת גן – גבעתיים


· שנת הקמה: 2010


· מספר מנהלים: 28 מנהלים


· מספר חברים בקהילה: 33,333



כריס ותומר הם זוג נשוי, תומר היה מנהל פרויקט בחברת הייטק, כריס תרפיסטית במוזיקה, וכיום הם עוסקים יחדיו בכל מה שקשור בצעירים, ובעיקר ברווקים. הם משמשים כשדכנים, מארגנים המון מסיבות ואירועים לרווקים ורווקות כמו "ספיד דייט בריבוע", "הצילו את הדייט" וערבים בחדרי בריחה. בנוסף בכל שבוע הם מקיימים ברמת גן-גבעתיים הרצאה על הבר, ערבי משחקי קופסא וגם קורסים וסדנאות לחברי הקהילה (לא רק לרווקים).



· למה בחרת להקים את הקהילה?


תומר: אחד הדברים שהפריעו לי כשחפשתי דירה זה שכל הצעירים היו נעולים רק על תל אביב, מה שהביא לדירות לא מוצלחות במיוחד במחירים מופקעים. בתור פעיל חברתי החלטתי ליצור "בית" לחבר'ה שהחליטו לבחור אחרת ולגור ברמת גן או בגבעתיים, מקום שיוכלו להכיר בו חבר'ה צעירים נוספים.



כיצד אתה מאפיין את הקהילה כיום?


אפשר לומר שהחזון הצליח. צעירי רמת גן-גבעתיים היא אולי קהילת הצעירים הגדולה והשוקקת ביותר בארץ, נבחרנו לאחרונה כאחת הקהילות המשפיעות ביותר בארץ. אנחנו מארגנים בעצמנו המון פעילויות לצעירים: מסיבות, הרצאות על הבר, ערבי משחקי קופסא, ספיד דייטינג, קורס גיטרה, סדנת כתיבה, ערב סטנד אפ, קבוצות ספורט משותפות, פעילויות לרווקים ורווקות ועוד המון אירועים מדליקים. צעירי רמת גן גבעתיים קבוצה גדולה, מגניבה ומעניינת שעושה המון אירועים ומהווה את ככר העיר.



· באיזה מהלך אתה גאה במיוחד?


הקמנו את מה הלו"ז. אחד מגופי האירועים לצעירים הגדולים בארץ ואנחנו מארגנים בין 10 ל-20 אירועים ופעילויות מדי חודש. לפני כמה חודשים אפילו הקמנו אתר לקהילה שמרכז את כל מה שאנחנו עושים


https://www.mahaluz.co.il/



· מה הגורם הכי משמעותי לצמיחה של הקהילה?


חבר מביא חבר. אנשים מאוד אוהבים את הקהילה, מצרפים חברים ומתייגים אותם. בנוסף – כל מי שעובר לרמת גן או גבעתיים מצטרף. יש לנו גם אלפי חבר'ה מערים אחרות שפשוט נהנים מהשיח בקבוצה ומהפעילויות.



· כמה שעות אתה מקדיש לניהול הקהילה?


10 שעות ביום. כוללים בתוך זה גם את ארגון האירועים והתקשורת השוטפת על חברי הקבילה. זה יותר תובעני ממשרה מלאה מצד שני זה מאוד מתאים לאופי שלנו.



· שיתופי פעולה עם גופים מסחריים?


במהלך השנים קיימנו לא מעט שיתופי פעולה, החל מגופים קטנים ועד הגופים הגדולים בארץ. הסוד הוא לשלב את זה באופן טבעי עם צרכי הקהילה. לשמחתנו, קהל של צעירים באזור המרכז הוא קהל מאוד מבוקש עבור שת"פים J



· טיפ למנהלי קהילה מתחילים:


זה לא פשוט לנהל קהילה גדולה. צריך המון חשיבה ולא מעט מיומנויות בין אישיות כדי לנהל קהילה באופן מוצלח. תקשורתיות, אכפתיות, הגינות, יצירתיות וחיוביות מהווים יתרון משמעותי. חשוב גם לנהוג באתיקה כלפי מנהלי קהילות אחרים.



· לדעתך, איפה תהיה הקהילה בעוד שנתיים?


אנחנו רואים את עצמנו כאחת מקהילות הצעירים הגדולות בארץ אם לא הגדולה שבהן. אחרי שגילינו שיש אלפי חבר'ה שגרים בערים וחברים בקבוצה הרמנו גם את קבוצות: צעירי תל אביב, צעירי פתח תקוה וצעירי חולון ראשון לציון.



· האם החיים הווירטואליים נפגשים גם מחוץ למסך?


לגמרי. כמעט בכל יום אנחנו באירוע קהילה אחר, או בפגישות אישיות עם חברי קהילה. אנשים מספרים לנו שעברו לרמת גן ולגבעתיים בזכות הקבוצה והפעילויות שאנחנו מארגנים.



· קהילה אחרת שהרשימה אותך:


לאחרונה הקמנו אתר עבור הקבילה שלנו mahaluz.co.il ואנחנו כל הזמן נעזרים בקהילה של לימור ליניאל שהקימה את " wix– פשוט לבנות אתר – וויקס"


גם נאור נרקיס עושה עבודה מעולה עם "התוכניסטים".



· השאלון האישי:


· תכונה חשובה למנהל קהילה? יצירתיות


· במה אתה עובד? שדכנים


· איזו דמות השפיעה עליך? ההורים בעיקר


· מוסד השכלה גבוהה? לשנינו יש תואר שני. לתומר באוניברסיטה הפתוחה ולכריס בלוינסקי.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה פורת ברמת גן


· ג'וב חלומות? אוהבים את מה שאנחנו עושים. לארגן אירועים לצעירים ולחבר בינהם. התודה כשאנחנו מצליחים לחבר בין זוג רווקים שווים המון בעינינו.


· חופשה חלומית: אנחנו מתכננים טיול ביפן

אולי יעניין אותך

facebook-1905890_19202
staying
talya
amir-schneider
zeev-yanai
chen-hila

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר