מנכ"ל חדש ל- TRI

אורי אלמן, לשעבר מנכ"ל וממקימי חברת המחקר Effect-TV ולפני כן מנהל השיווק של סאני, יבואנית סמסונג מצטרף לחברה כמנכ"ל וכשותף.



רותם TRI מחקרים אסטרטגיים הוקמה לפני כמעט שלוש שנים בשיתוף פעולה בין ד"ר אריה רותם חברת הייעוץ TACK אסטרטגיות צמיחה. החברה נחשבת לאחד מגופי המחקר המתקדמים בישראל בשנים האחרונות ומספקת מענה מקצועי ואינטגרטיבי למחקרי שוק ולתחומי האסטרטגיה העסקית, השיווקית והניהולית. החברה מתמחה במחקרי שוק איכותיים וכמותיים תוך שימוש במודלים ייחודיים וחדשניים. לחברה לקוחות במגוון קטגוריות דוגמת פיננסים, מוצרי צריכה, תקשורת וטלוויזיה, מזון והסקטור הציבורי.



ד"ר אריה רותם: "אני מברך על הצטרפותו של אורי אלמן לשורותינו, הידע והניסיון שאורי מביא איתו על תעשיית השיווק והפרסום בארץ והרקע בתחום המחקר יוכלו לסייע לנו רבות בפיתוח הפעילויות השונות של החברה. התרומה של אורי לחברה נעוצה בעובדה שהוא מגיע עם ניסיון רב של לקוח בתחום המחקר השיווקי מה שיאפשר לנו להתחבר לצרכים של הלקוחות בצורה טובה יותר ובעקבות זאת לתת להם מענה מדוייק לצרכיהם.



ד"ר איתן אור, הבעלים של TACK: "בחרנו לצרף את אורי אלמן לחברה מתוך אמונה בפוטנציאל הגדול שטמון בה והיכולת של אורי לסייע לנו לממש אותו. הצעת הערך שאנו מציגים בפני לקוחות בזכות החיבור בין החברות בתחומי המחקר והייעוץ היא ייחודית ואנו שואפים למקסם אותה. אורי מביא איתו יכולות ניהול ופיתוח עסקי גבוהות שיאפשרו לנו ליצור סינרגיה טובה יותר בין לקוחות שתי החברות ולהרחיב את היקפי הפעילות הקיימים כיום בTRI – ". אורי הוא מנהל מוכשר, אוהב את המקצוע ומתחבר לאנשים בסביבתו, אנחנו מקדמים בברכה את השותפות איתו.

אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)