מנכ"ל חטיבת הדיגיטל של קבוצת הארץ מסיים תפקידו

דרור גנות הודיע למנכ"ל קבוצת הארץ רמי גז על רצונו לסיים את תפקידו כמנכ"לחטיבת הדיגיטל של הארץ-TheMarker. גנות ניהל את חטיבת הדיגיטל של הקבוצה, הכוללת את אתר TheMarker, אתרי הארץ בעברית ובאנגלית, ואתר עכבר העיר. גנות היווה גורם מרכזי בעיצוב האסטרטגיה העסקית ויישומה והוביל את השינוי במבנה הארגוני, בתהליכי המסחר והאופטימיזציה בחטיבת הדיגיטל. במסגרת תפקידו, דרור הוביל את השקת אתרי האינטרנט המחודשים, פיתוח אפליקציות סלולאריות וטאבלט, העמקת הפעילות ברשתות חברתיות, יצירת תכני וידאו חדשים ועיבוי הפעילות במרחב ה"ניומדיה" והמובייל.



גנות החליף, לפני שנתיים, את עדו פולק בניהול חטיבת הדיגיטל של הקבוצה. בתקופתו, אתרי קבוצת הארץ TheMarkerהתחדשו והגדילו את הצמיחה בטראפיק. על פי נתוני ועדת המדרוג באינטרנט (חודש פברואר 2012), אתרי הקבוצה רושמים למעלה מ 1.2 מליון Real Usersבחודש. אתר TheMarkerהינו האתר הכלכלי המוביל בישראל עם 650,000 Real Users בחודש, אתר הארץ ממשיך לגדול בטראפיק עם 480,000 Real Usersואתר עכבר העיר מוביל בקטגוריית התרבות והבילוי ורושם כ 550,000 Real Usersבחודש.



גנות, 38, יסיים את תפקידו בחודש יולי ופונה לעסקים ומיזמים חדשים בשוק המדיה.

לדברי גנות, "השלמתי את תפקידי המאתגר בקבוצת הארץ TheMarker, תקופה של בנייה מחדש והצלחות מרשימות במהלכים עסקיים בשוק הדיגיטל הנמצא בשינוי מתמיד. עבורי, זו נקודת הזמן הנכונה להמשיך הלאה בתוכניותיי בעולם העסקי".



לפני הגעתו לקבוצת הארץ Themarkerמילא גנות שורה של תפקידים, בניהם כסמנכ"ל מסחרי בענני תקשורת, מנכ"ל רדיו 99, סמנכ"ל מסחרי באתר תפוז וסמנכ"ל שיווק ומכירות ברדיו תל אביב.

אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)