מצב השוק בישראל עדיין לא רע כל כך, אך האי וודאות גורמת להשבתת השוק

תערוכת טכנולוגיות ההיי טק תצא לדרך זו השנה ה- 11 ברציפות. בתערוכה, אשר הפכה למסורת ולאירוע הגדול בישראל לתעשיית האלקטרוניקה וההיי טק בישראל, יוצגו הפתרונות, המוצרים והשירותים המתקדמים ביותר מכל קצוות ההיי טק: שבבים, שירותי ייצור ובדיקת שבבים, קבלני משנה, מערכות משובצות מחשב, אופטיקה, רכיבי RF ומיקרוגל, ציוד בדיקה, זיווד, ועוד.


בפאנל שערכה קבוצת טכנולוגיות לקראת התערוכה, בהשתתפות בכירי התעשייה, עלה כי מצב השוק בישראל עדיין לא רע כל כך, אך האי וודאות גורמת להשבתת השוק. יהודה זיסאפל, יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה הציג את המשבר כהזדמנות לצמוח. "במשבר כלכלי לתעשיית ההיי טק פוטנציאל לגדול. בישראל אנו לוקחים רק חלק קטן בתעשייה העולמית, ולכן אנו שחקני נישה קטנים שיכולים לנוע מהר. זה מספק לנו הזדמנות. בצד החיובי של הדברים המשבר נותן לתעשייה מצאי טוב של כוח אדם בעלויות סבירות, ושער דולר שתיקן את עצמו".



את התערוכה יוזמת ומפיקה קבוצת טכנולוגיות, המקיימת אירועים לעולם האלקטרוניקה וההיי טק ומוציאה לאור של ירחון 'טכנולוגיות' ועיתונות מקצועית.



"תערוכת טכנולוגיות היי טק תפסה את מקומה כתערוכה החשובה ביותר בישראל עבור תעשיית האלקטרוניקה המגלגלת כ-10 מיליארד דולר בשנה", אמרה טל קלינגר, מנכ"ל קבוצת טכנולוגיות. "כבכל שנה, הטכנולוגיות המתקדמות מסוגן יוצגו בתערוכה וכל החברות המשפיעות בשוק יופיעו שם כדי לקדם אותן בישראל וברמה הבינלאומית".



בין החברות שיציגו בתערוכה: Avnet, Future Electronics, Texas Instruments, Xilinx, USR



התערוכה תתקיים ב- 16,17 במרץ, 2009. החל מהשעות 9:30 ועד- 17:00 במרכז הירידים ת"א.


לפרטים ולהרשמה:


https://www.hi-tech.co.il/tech2/tech2/code/b.asp?convention_id=142

אולי יעניין אותך

אולם
15722pic29
15509pica6
15401pica5
14227pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר