מרלין תקשורת פיתחה מנוע פרסום חדשני

מרלין תקשורת מציעה לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים יתרונות רבים בתחום הפרסום באינטרנט. כאמור, הפרסום היום באינטרנט מתמקד בעיקר בשטחי פרסום: באנרים ופופ-אפים שמפריעים למשתמשי האינטרנט לגלוש בצורה מהירה ונוחה. בנוסף, פרסום מסוג זה באינטרנט, ודאי יהא עדיף ויקצור תוצאות טובות יותר מאשר פרסום יקר בעיתונות המודפסת או לחילופין באינטרנט.



על-פי קונספט הפרסום באמצעות תוצאות חיפוש יכול בעל עסק להיות נוכח במסגרת תוצאות החיפוש של הגולש (לדוג': משרדי עו"ד יופיעו במסגרת תוצאות חיפוש עבור חיפוש ממוקד שביצע הגולש תחת עשרות ביטויי חיפוש כגון: משפט, עורך-דין, פסק דין ועוד ואך ורק בשטח הרלבנטי לתחום שלהם). כך, יגיע בעל העסק למשתמשים המעוניינים במידע הפרסומי. פרסום מסוג זה הוא אפקטיבי, מפולח וזול יותר עבור כל בעל עסק הזקוק לפרסום ותקציב הפרסום שלו נמוך עד בינוני.



מנוע הפרסום של מרלין תקשורת מציע יתרונות רבים על-פני המתחרות, ובעיקר על-פני גוגל: המערכת של מרלין נבנתה על טהרת הפשטות, כדי שהמפרסמים לא יצטרכו להיתקל בחסמים טכנולוגיים, או בצורך להבין לעומק את עולם הפרסום. באמצעות מנוע הפרסום של מרלין תקשורת, יכול כל בעל אתר ועסק שרוצה לפרסם להצטרף למערכת בתוך דקות ולנהל את קמפיין הפרסום בעצמו.



לדברי מנכ"ל מרלין תקשורת יוני ספיר: "לאחר פיתוח ממושך ולמידת נושא הפרסום באינטרנט, הגענו למסקנה ששוק הפרסום לוקה בחסרונות רבים. מרלין תקשורת מביאה עימה קונספט שיווקי חדש. בשיטה שפיתחנו כל המשתמשים במנוע הפרסום נהנים: מפרסמים בעלי אתרים (בהתמקדות על עסקים קטנים ובינוניים) ובעלי האתרים שותפי מדיה המציגים את מודעות מערכת החיפוש באתרם וחולקים עם מרלין תקשורת את ההכנסות. בנוסף, לחברה שותפויות עסקיות עם גופי הפצה שונים, כגון בוני אתרים, חברות אחסון אתרים, חברות לפרסום אינטראקטיבי, לוחות מודעות וכו'.



עפ"י דו"ח תעשיית הבידור והמדיה של PWC שפורסם ביולי 2006,האינטרנט ימשיך להיות אמצעי הפרסום עם שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר, עם שיעור צמיחה שנתי ממוצע של 18.1% ויהווה כ-10% משוק הפרסום הגלובלי בשנת 2010. מחקר של חברת רדאר מחקרים הבינלאומית מינואר 2006 מציג כי מפרסמים בארה"ב ובקנדה הוציאו כ- 5.75 מליארד דולר ב- 2005 על שיווק מבוסס חיפוש, עלייה של 44% (!) לעומת 2004. מתוך הסכום הזה, 83% הועבר לקמפיינים בשיטת תשלום לפי הקלקה.

אולי יעניין אותך

 שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר