משבר מעדנות: איכות השירות נמדדת בעיתות משבר!


בשבוע שעבר קיבלו עובדי מעדנות תפקיד לא שיגרתי לאחר שהתגלה חשש להימצאות חיידק ליסטריה. עשרות עובדים פשטו על סניפי רשתות השיווק ואספו מהמדפים מוצרי בשר, בורקסים, מלאווחים, וכמעט את כל מוצרי הבצק.



רונית בן שושן, מנכ"ל חברת Servicom (סרווקום) שחשה מקרוב התמודדויות מסוג זה בניהול משברים בקרב לקוחותיה מצביעה על המהלך החיובי בהתנהלות הנהלת מעדנות, בעיתוי כה מכריע על עתידה של החברה: "מתחילתו של המשבר, השיקול העיקרי שהנחה את ניהולו היה דאגה ואחריות לשלומו הבריאותי של הצרכנים גם במחיר של איבוד הכנסות והפסדים כספיים גדולים. חב' מעדנות מרגע היוודע החשש, התנהלה נכון ונקטה בכל הצעדים הדרושים להתמודדות מיטבית במזעור הנזקים: לא התחמקה, לא תירצה, לקחה אחריות והתנצלה. "


"בכל משבר, מוסיפה מנכ"ל Servicom , "48 השעות הראשונות הן הקריטיות ביותר. בשעות אלה נמדדת החברה בעיני לקוחותיה בהיבט הערכי שלה: עם המשבר תיבחן מידת השותפות והנאמנות של לקוחות החברה ומידת הסלחנות שלהם לשגיאות. במילים אחרות, כאן ייגזר עתידה העסקי של מעדנות. חשוב לזכור תפקידו של צוות ניהולי הבכיר ככלל, לנקוט מחד בכל האמצעים למניעת תקלות מכל סוג שהוא, ומאידך, להכין תשתית טובה ואיתנה לצליחת "ימים גשומים" כאלה במידה וקרו. תפקודי וכישורי הצוות הניהולי הבכיר עומד למבחן בעיתות משבר. תקלות קרו, קורות ועוד יקרו – החכמה היא להיערך לקראתן ולנהלן נכון בזמן אמת! אין לי ספק שמשבר מעדנות יהווה דוגמא טובה להפיכת משבר להזדמנות. אין לי ספק שבטווח הארוך חב' מעדנות תצליח לגשר על כל הנזקים הכלכליים ואף תגלה שלא איבדה נתח לקוחות. בזכות השיקולים שהנחו את מקבלי ההחלטות, יחד עם ההסברה האחידה בכל ערוצי הקשר, הדאגה והזמינות 24 שעות ביממה לצרכני החברה, התיאום המלא בשטח יסייעו לחברה להחזיר עטרה ליושנה במהרה ויוכיחו בעתיד שתדמית החברה והמותג לא נפגעו, שלא איבדה לקוחות ואף זכתה בנוספים.. ואני בניהם.."


אולי יעניין אותך

16491cellcom360

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר