מתחזקת: רשת מטבחי DO IT בחסות ראשית לתכנית ריאליטי במגזר הדתי-חרדי ברדיו כל חי

רשת מטבחי DO IT, מחברות המטבחים המובילות בישראל, מעניקה חסות ראשית לתוכנית הריאליטי החדשה: "ריאליטי שף", שעלתה לאחרונה ברדיו קול חי ופונה לציבור הדתי-חרדי. שווי החסות כ-100,000 ₪.



התכנית "ריאליטי שף" פונה לנשים מכל הפלגים במגזר הדתי-חרדי. התכנית, בהנחיית עדי ארד והשפית מירי זורגר, משודרת מידי יום שישי, בזמן האזנת שיא ברדיו. במסגרת התוכנית, מתחרות עשר נשים על מטבח Do it על ידי שליחת מתכונים לרדיו, בהתאם לחומרים שהוקצו להן. "האלמנט החי" של התוכנית הוא השתתפות המאזינים: העלאת שאלות, מציעים מתכונים, חווים דעה ומתמודדים על הפרס הגדול.



רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי DO IT: "לראשונה מועלית תוכנית ריאליטי המכוונת למגזר הדתי- לאומי ומתמקדת בנושא מטבחים ומתכונים ברדיו. אנו גאים להעניק לה חסות כחברה חדשנית ויצירתית. מטרת המהלך להמשיך ולמצב את DO IT כחברת המטבחים המובילה בישראל ולהכניס את המותג לכל בית בישראל, תוך חיזוק היתרון שנותן פתרון של מטבח כולל הכול מ-א' ועד ת'. אנו מבינים את חשיבותו של הציבור והחיבור שלו לערכי הבית והמשפחה ולכן בחרנו להעניק למאזיני התחנה שירכשו מטבח מושלם מתנה".



את מטבחי DO IT מנהלת רשת חנויות בפריסה ארצית. החברה הוקמה בשנת 1992 ומתמחה בייצור, שיווק ועיצוב מטבחים. DO IT הינה חברת המטבחים היחידה המעניקה פתרון כולל: מטבח מושלם העונה על כל הצרכים, ואף פירוק והרכבת המטבח החדש תוך כדי ירידה לפרטים, עד לפרט האחרון.


.

החברה מעסיקה צוות מעצבים מהשורה הראשונה, המעצבים מטבחים בהתאמה אישית על פי תפיסת עולם Taylor made, המתואמים לצרכי הלקוח

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1