'סבון של פעם' יוצאת בקונספט שיווקי חדש: "רענון ב–60 שניות"

'סבון של פעם', רשת חנויות בינלאומית הפועלת בתחומי הלייף סטייל תפעיל שירות חדש ב- 70 חנויות הרשת בארץ ובעולם, תחת הקונספט: "רענון ב- 60 שניות", במסגרתו תשקיע 150,000$ בהקמת עמדות התרעננות, אשר יעמדו לרשות הציבור ללא תשלום בכל אחת מחנויות הרשת בארץ ובעולם.



אלון דותן, מנכ"ל רשת 'סבון של פעם', מסר היום כי "הרשת פועלת להפיכת המונח "לייף סטייל" לנגיש לכל אדם. כמובן שאנו מצפים כי בעקבות הפעלת השירות בכל הסניפים נזכה לחשיפה רחבה יותר ולכניסת לקוחות חדשים לרשת, אשר יתנסו במגוון המוצרים האיכותיים אותם מציעה הרשת, ההתנסות אשר תתרחש בנקודת זמן בה הצרכן זקוק להם יותר מכל [moment of truth ] היא חוויית ההתנסות הטובה ביותר לכל מוצר".




אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק