סלקום השקיעה כ- 3.5 מיליון ₪ במתחם המוסיקה הנייד שינדוד ברחבי הארץ

במטרה להעצים לצעירים את חוויית המותג בנתה סלקום קונספט ראשון מסוגו בישראל. מתחם המובייל פופ-אפ מציע לא רק חווית קניה ייחודית, חדשנית ושונה, אלא מתחם שלם של בידור ובילוי חוויתי. החדשנות של סלקום והבידול שלה מחברות אחרות, בתפיסה השיווקית הוא בהפיכתו של מתחם הפופ-אפ לנייד ונודד בין ערים שונות ברחבי הארץ על מנת לאפשר חשיפה רחבה במיוחד בפני קהל היעד.



מתחם "ווליום בדרכים", משתרע על כ- 1000 מטר והינו מתחם בילוי ובידור ויכלול אולפן הקלטות (האולפן השקוף) – אולפן הקלטות נייד מקצועי של סלקום המהווה מרכז ווליום נודד. יוצרים צעירים הוזמנו להעלות חומרים אישיים שלהם לאתר מתוכם נבחרו 50 הלהקות הטובות ביותר. באולפן ההקלטות יקבלו להקות אלו הזדמנות להיפגש ולעבוד עם מעבדים מוסיקליים מובילים – חמי רודנר יהלי סובול, יובל מנדלסון ומוקי. בסיום הפעילות יוקלט שיר של הלהקה ורובם יועלו להופעה חיה על גג המתחם;



עולם התוכן של סלקום – המחשה לעולם התוכן העשיר של סלקום על כל גווניו. המבקרים יוכלו להתנסות באופן חוויתי ואינטראקטיבי בעולמות התוכן של סלקום: ליצור לעצמם רינגטון, וידאוטון, לבחור קטעים ולייצר מהם וידאו קליפ על-ידי נגיעה במסכי מגע, להתנסות בחווית משחק דרך מכשיר סלולרי על מסך פלזמה, מחשבי מגע וקונסולות ולהיחשף לכל סוגי התוכן של סלקום. את כל התוכן שהמבקרים ייצרו בעמדות השונות שבחנות, הם יוכלו להעביר לנייד שלהם ללא עלות;



חנות הקונספט – בוטיק המוצרים והגאדג'טים המתקדמים בעולם הסלולר שיוצגו לראשונה בישראל. בחנות זו יוצגו בפני המבקרים עשרות מכשירים סלולריים עתידניים, גאדג'טים חדשניים וכן אביזרים מעולם המוסיקה והסלולר. החנות תאפשר התנסות אישית בחלק מהמכשירים. בין המכשירים ניתן יהיה להתלהב מ 30 הדגמים המתקדמים שיושקו בעולם בחצי שנה הקרובה.



עדי כהן, סמנכ"ל השיווק: "אנחנו מציגים כאן היום חוויה רב חושית אמיתית. אספנו את כל מה שמעניין את הצעירים: FUN, בילוי, מוסיקה, תוכן וכמובן מכשירים מתקדמים וגאדג'טים, חברנו הכל במעטפת של מוסיקה והכנסנו לתוך חנויות פופ-אפ ניידות שיגיעו ל- 6 ערים ברחבי הארץ".



"ווליום בדרכים נמצא בימים אלה בתחנה השנייה בתל אביב- זה תענוג לראות את הניצוץ והברק בעיניים של בני הנוער עם הכנסם לחנויות הנודדות. אני שמח לומר כי הצלחנו להציע לבני הנוער במתחם אחד חוויה מרוכזת ועשירה של בילוי וכיף סביב עולם הסלולר והמוסיקה". הוסיף כהן: " אני יכול לומר כי החלום הפך במקרה זה למציאות-לקחנו את קונספט הפופ אפ והלכנו איתו הכי רחוק שהלכו איתו עד היום בארץ, החל מבחינת ההשקעה הכספית, החווייה החושית שאנו מעניקים למבקר וכלה במעבר בין הערים השונות ונפח הפעילות."

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק