ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בשיר זכאי, סמנכ"ל השיווק של נירלט, לאשת השיווק של חודש אוגוסט 2016, על חלקה המרכזי ביצירת שפה מבודלת וחדשה – שפת ה"נירלוט", במסגרת המהלך השיווקי של: "למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט?". את פירות המהלך שהחל בשנה שעברה והובילה זכאי, ניתן לראות בבידול לו זכתה החברה ובתוצאות המכירות שמצביעות על עלייה מרשימה. בשנה שעברו השיקו בנירלט את המהלך השיווקי שבמרכזו עומדת שפה תקשורתית החדשה אשר בקטגוריה לא מבודלת
נתוני המהלך שביצעה נירלט בהובלת שיר זכאי, מצביעים על שינוי מאזן הכוחות בקטגוריה ומהפכה תדמיתית ומכירתית לחברה. נירלט הפך למותג שווה ערך למותג המוביל בקטגוריה ויצר אהדה גבוהה למותג, לקמפיין ולשפה הפרסומית, המונח "לנרלט" נכנס ללשונם של רבים שעשו בו שימוש – כולל מובילי דעה ובתוכניות טלוויזיה ורדיו מובילות. בבדיקות שנערכו מוצאים הלקוחות את נירלט כמובילים בתחום בחדשנות. בשורה התחתונה, נתוני המכירות של נירלט ושל המוצרים השונים של החברה עלו משמעותית בתקופה האחרונה, ומצביעים על הצלחת המהלך והשימוש בשפה התקשורתית החדשה של החברה.
שיקולי ועדת השיווק: "שיר זכאי הובילה בשנה האחרונה מהלך שיווקי-תקשורתי יוצא דופן, שיצר שפה תקשורתית חדשה למותג שמתמודד בקטגוריה שמרנית. החברה הצליחה לחזק את מעמדה בקטגוריה ובחלק מהפרמטרים אף לכבוש את ההובלה, ובעיקר רשמה תוצאות מוצלחות בשורת המכירות. הבחירה בזכאי נולדה בזכות התוצאות המרשימות של מהלך "למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט?" והאסטרטגיה העקבית שהפכה את נירלט למובילה בתחום".