סמנכ"ל השיווק של קבוצת "המשביר לצרכן" ושל Club365 מסיימת את תפקידה


אודליה אורבך, סמנכ"ל השיווק של קבוצת "המשביר לצרכן" ושל Club365 מסיימת את תפקידה לאחר כ – 5 שנות פעילות ומותירה אחריה הישגים אסטרטגיים משמעותיים לקבוצה.




אורבך החלה את דרכה בקבוצת המשביר כסמנכ"ל השיווק של רשת "המשביר לצרכן" במשך כשלוש שנים. בשנתיים האחרונות כיהנה כסמנכ"ל השיווק של Club365 מקבוצת המשביר, סה"כ רושמת אורבך כ – 5 שנות פעילות, של עשייה ענפה והובלה בקבוצה.


במסגרת תפקידה, היתה אמונה אורבך על הובלת מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים של הקבוצה כמו גם הובלת האסטרטגיה השיווקית והפיתוח העסקי ל- Club365, מועדון הלקוחות של הקבוצה המונה כ- 600 אלף בתי אב בישראל והינו מועדון הלקוחות הגדול ביותר בישראל. ככזה, פועל המועדון באופן שוטף לתגמול אטרקטיבי לחבריו ולשיתופי פעולה עם החברות בקואליציה וחברות מובילות במשק, וזאת על מנת להעניק ללקוחות המועדון מגוון רחב של הטבות והנחות משתלמות ביותר, לעודד צריכה חכמה ולהגדיל את אפשרויות הקניה של החברים במועדון.


בין המהלכים האסטרטגיים אותם הובילה אורבך: השקת והטמעת כרטיס אשראי חדש לחברי המועדון בשיתוף עם חברת כאל, יצירת עולם דיגיטלי לקלאב365 וכניסה לעולמות תוכן חדשים ועוד.


אודליה אורבך:" קבוצת המשביר לצרכן היוותה בית שני עבורי. נהניתי בכל תקופת כהונתי בשני התפקידים ואני בטוחה שקבוצת המשביר לצרכן תמשיך לעשות חיל".

אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)