סנדלי שרש בקמפיין אינטרנט הכולל משחק אינטראקטיבי נושא פרסים בהיקף 600 אלף ש"ח


חברת סנדלי שרש עולה בקמפיין אינטרנט ייחודי וראשון באמצעות TBWADIGITAL. הקמפיין כולל משחק אינטרנטי מאתגר ונושא פרסים. הקמפיין קורא לגולש לצאת מנופי העיר המוכרים ומהשגרה השוחקת,אך זה יקרה אך ורק במידה ויצליח למצוא את סנדלי שרש המוצפנים אי שם ברחבי העיר. הגולשים המשתתפים במשחק יכולים לזכות בחופשה חלומית בחו"ל, כשבנוסף לכך כל אחד מהגולשים שיירשם למשחק יוכל להוריד קופון להנחה בקניית סנדלי שרש.



לדברי דניאל שאף סמנכ"ל השיווק בשרש מדובר בפעם הראשונה בה עולה חברת שרש בקמפיין תדמיתי וייחודי באינטרנט. לדבריו, ההחלטה לצאת בקמפיין גדול באינטרנט נבעה משיקולים אסטרטגיים וממחקר מקדים ומעמיק אותו ביצעה החברה. ההבנה שרובו של קהל היעד המרכזי של חברת שרש גולש באינטרנט הובילה אותנו לחשוב על פיתרון יצירתי שמייצר הנעה לפעולה וכזה להערכתנו ניתן היה לממש באינטרנט.



הקמפיין יעלה ברשת הפרסום המקוון Netting, וואלה, YNET , MSN, למטייל, אוטו, ONE והאתר לקהל הדתי כיפה. היקף הקמפיין מוערך בסכום כולל של כ 600,000 ₪.



מחברת TBWADIGITAL נמסר "סנדלי שורש הוא מותג ישראלי באופיו, איכותי, עמיד וייחודי שנהפך לאביזר בלתי נפרד מהטייל הישראלי בכל אשר ילך". כאשר בחנו את המותג לאורך זמן גילינו ,שנרקם קשר רגשי מיוחד בין הצרכנים לסנדלים וזה כנראה מה שמייחד את סנדלי שרש יותר מכל, קשר זה עומד בבסיס הקמפיין.

אולי יעניין אותך

 שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר