עבודי משיק את ספר אישי

יזמות ויצירתיות בפרסום וניהול דרך סיפור חייו המרתק של אהרון עבודי. הכל התחיל בגיל 13 במכירת סברס בתחנה המרכזית וארטיק בשפת הים והסתיים בייסוד החברה ה הראשונה לפרסום חוצות ששינתה את פני הפרסום בארץ ונסחרה בבורסה עם מחזור מכירות של 10 מיליון דולר בשנה.




הספר מגולל את הגשמת חזונו של עבודי ואת המהפכה שיצר בענף הפרסום בישראל כנגד כל הסיכויים, בעזרת חשיבה יצירתית,שאפתנות ורצון להוכיח שגם לו יש מניה בארץ הזאת. הנער כחול העיניים שבקושי סיים בית ספר עממי פיתח שיטות עבודה ייחודיות עליהם הרצה בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב והקים את בית הספר לפרסום שפועל עד היום.




אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)