ענני תקשורת וחברת התעופה אל על חתמו על הסכם לשיתוף פעולה

חברת התוכן והערוצים ענני תקשורת, הודיעה היום כי חתמה עם חברת התעופה "אל על" הסכם להפקת סדרה של מדריכי יעד אשר יוקרנו בלעדית במטוסי החברה ויספקו לצופים מידע אטרקטיבי ורלוונטי בתחומים שונים שיעסקו ביעד אליו טס הנוסע. הסרטונים ישודרו בשפה העברית עם תרגום לאנגלית. בחברת התעופה אף ישקלו לתרגם את הסרטונים לשפות נוספות.



במסגרת ההסכם, תפיק ענני תקשורת לכל אחד מקווי הטיסה של אל על, שלושה סרטונים בני חמש דקות אשר יעסקו בחיי הלילה, בשופינג, בקולינריה מקומית ובאתרי תיירות בערים בהם נוחתות הטיסות.



היעדים הראשונים שחברת אל על ביקשה מנציגי ענני תקשורת להפיק את סטייל מדריכי היעד הם ניו יורק, רומא, מוסקבה, מילנו, ציריך, אמסטרדם, פריז, מדריד, לונדון ובנקוק. בשלב השני, יופקו סרטונים גם לטורונטו, לוס אנג'לס, סופיה, בוקרשט, וינה, מינכן, פרג, ברלין, ג'נבה, ברצלונה, בריסל, פרנקפורט, מומביי, יוהנסבורג, בייג'ין והונג קונג.



שרון למברגר, מנכ"ל ערוצי הלייף סטייל: "התמחותה של חברת 'ענני תקשורת' בתחום הלייף סטייל, נותנת בדיוק את המענה לפרוייקט שכזה ואנו שמחים על שיתוף הפעולה שמטרתו הוא כאמור ערך מוסף לטובת הנוסע וכו'.



מחברת אל-על נמסר: "הקרנת מדריכי יעד בטיסות ומתן טיפים רלוונטים לנוסעים מהווה מבחינתנו שירות חשוב ומשמעותי לנוסע. אנו רואים בענני תקשורת, מפעילת ערוץ הטיולים וערוצי לייף סטייל נוספים, שותף טבעי לפרוייקט חשוב ומורכב זה".

אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
 טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר