פינוטק בשרות ללקוחות V.I.P – מאמן אישי ללקוח, בהתאמה ללוח הזמנים שלו

פינוטק ממשיכה בהבאת חידושים לצרכנות הפיננסית בארץ, החברה חלוצה בפיתוח מוצרים פיננסים מתקדמים ותרבות עיסקית חדשנית משיקה בימים אלה שרות יחיד מסוגו ללקוחות V.I.P – מאמן אישי בביתו או במשרדו של הלקוח , בהתאמה ללוח הזמנים שלו.



מאמן בכיר של פינוטק יתאם עם הלקוח מועד בהתאמה ללוח הזמנים שלו ויגיע אליו לתרגול ואימון בשוק המט"ח ומוצרים פיננסים נוספים של החברה. שירות הקאוצינג מבית פינוטק מביא לשוק הצרכנות הפיננסית תרבות וכלים חדשים לצרכנים. פעילות זאת מהווה המשך ישיר לחדשנות החברה בתחום המסחר המקוון, בשקיפות מלאה, ללא עמלות בכל שעות היממה. סטנדרטים שבעבר לא היו מוכרים כלל בארץ.



המאמן האישי יעניק ללקוחותיו, תיאוריה ופראקטיקה במסחר במוצרים מגוונים, כגון: מט"ח, חוזים צמודים, אופציות ומדדים. בעקבות יכולתה של פינוטק להציע פלטפורמה רב גוונית, הסוחר עשוי להינות מהזדמנויות על בסיס קצב החיים שלו.



הלקוח יוכל לבחור את מועד האימון וכן את מספר המפגשים, כל זאת ללא תשלום וכחלק מהאסטרטגיה השיווקית של פינוטק להביא לשוק סטנדרטים ואיכויות כפי שמקובל בארה"ב ואירופה. במסגרת האימון יוענקו: פרמטרים לבחינת שוק המט"ח, אסטרטגיות מסחר, ניתוח טכני, התמודדות מול רגעי לחץ בשוק מאתגר זה ועוד.



אולי יעניין אותך

15795pic.jpg1_

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר