פלפל יוצאת בפעילות קד"מ: BEAT ON THE BEACH

כחלק מהפעילות הכוללת לקראת הקיץ, פלפל, מותג בגדי הים, יוצא בפעילות קיץ ייחודית בהשקעה של כ- 100,000$. הפעילות כוללת מסיבות חוף סוערות באילת במהלך החודשים יולי ואוגוסט בימי ו'. הפעילות באמצעות חברת ebs המפיקה את המסיבות ומביאה עשרות די ג'ייס מובילים מתל אביב לאילת.



עופר נוינר, סמנכ"ל שיווק גוטקס ומנהל מותג בגדי הים פלפל מוסר כי: "קהל הצעירים שנמצא באילת בחודשים הללו הינו קהל דינאמי ואופנתי התואם את קהל היעד של המותג- פלפל ולכן מדובר בפעילות קונספטואלית משלימה לקמפיין הקיץ שלנו."



הפעילות של פלפל בחוף הוילג' באילת תכלול מסיבות חוף, חלוקת קטלוגים ופרסים. הפעילות תכלול קמפיין בעיתונות ארצית, מגזינית ומקומית. ניידות של פלפל יעברו באילת ויחלקו הזמנות למסיבות שיתקיימו מדי יום ו' החל משעות הבוקר.



אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1