פסטיבל הבירה של גולדסטאר יפתח בחיפה

יצרנית המשקאות טמפו תקיים השנה את פסטיבל גולדסטאר עיר הבירה בחוף הסטודנטים בחיפה ב 20-19 באוגוסט. זו תהייה השנה הרביעית בה מתקיים הפסטיבל בעיר החוף הצפונית.



הפסטיבל יהיה פתוח לקהל וללא תשלום ומאורגן בשילוב של חברת טמפו עם עיריית חיפה. יופיעו בו אומנים מובילים כגון רוקפור מארחים את נינט טייב, כנסיית השכל מארחים את פורטיס, איפה הילד מארחים את ברי סחרוף, התבלינים מארחים את הקרטל ועוד.



לדברי גיא צוקרמן, מנהל חטיבת הבירה בטמפו "מדי שנה מושך אליו פסטיבל גולדסטאר עשרות אלפי אוהבי מוזיקה ובירה, ומצליח לשמר את המסורת כל פעם מחדש. השנה יתקיים פסטיבל גולדסטאר בחוף הסטודנטים שבחיפה, ויארח מגוון רחב ומרשים של אומנים שיופיעו בצמדים מוסיקאליים מגוונים וייחודים".



לצד ההופעות המוזיקליות ומתחמי המוזיקה ייהנו באי הפסטיבל ממתחמי בירות אווירתים – בירה פאולנר במתחם בווארי אותנטי, בירה מרפיס במתחם אירי סוער ועוד.



בפסטיבל תציג טמפו, יצרנית ומשווקת הבירה הגדולה בישראל, את כל מותגי הבירה אותם היא מייצגת (היינקן, מכבי, פאולנר, מרפיס, סמואל אדאמס ועוד) תוך שימת דגש מיוחדת לבירה גולדסטאר, הבירה המובילה בישראל עם 30% נתח שוק.

אולי יעניין אותך

אולם
15722pic29
15509pica6
15401pica5
14227pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר