פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יוצאת בפעילות ייחודית למותג פריגת סחוט המדגישה את חיבור המותג לחוויית הבוקר הבריאה.
מהחברה נמסר כי הפעילות, מכוונת לתקשורת עוטפת וחשיפה ממוקדת מול קהלי מטרה, התקשורת מול קהל המטרה מסבירה את יתרונות פריגת סחוט בבוקר ומזמינה לרכישת פריגת סחוט לארוחת הבוקר של מחר.
הפעילות כוללת הפצת דלתונים ייחודיים (על דלת הבית ) באמצעות טרגט מרקט, הכוללים תפוזים אמיתיים, תקשורת שיווקית של פריגת סחוט וקופוני הטבה לרכישת מיץ סחוט של פריגת בשלב שני יופצו דיוורים על מכוניות עם הפנייה למבצע ארוחת בוקר עם פריגת סחוט בסניפי YELLOW. הפעילות נתמכת בקמפיין שילוט חוצות ממוקד באמצעות JWT.
ענת בללי, מנהלת מותג סחוט בפריגת: "במסגרת הפעילות למותג פריגת סחוט אנו מזמינים את הצרכנים ליהנות מבריאות על הבוקר וממנת אנרגיה ובריאות זמינה בשיא הנוחות והמהירות. אנחנו יודעים שהצרכן שלנו מודע לחשיבות ארוחת הבוקר, ורוצים להזכיר לו את הערכים התזונתיים של ארוחת בוקר הכוללת פריגת סחוט".