חברת הפקות האומנות Buzz&art, מפיקה מסע קידום מכירות מקורי עבור חב' און. טור – חב' תיירות-מוזיקה המציעה חבילות תיירות להופעות חיות ופסטיבלים ברחבי העולם.
במסגרת פעילות הקד"מ, ואן פסטיבלים המכונה "פסטיבוס" נוסע באזורי בילוי מובילים של צעירים ברחבי הארץ, מלווה בדיילות "און.טוריות" המצלמות סרטוני וידאו של צעירים, המשכנעים את המצלמה מדוע דווקא להם מגיע לזכות בחופשה. הסרטונים השווים יופיעו באתר ייעודי של און.טור באתר FLIX. הזוכים יקבלו זוג כרטיסי טיסה וכניסה לאחד מהפסטיבלים המובילים באירופה.
"הקונספט הושאל מפסטיבלים משנות השישים וקיבל טוויסט מודרני עם מיתוג 'חצוף' שגורם לאנשים לעצור, להגיב וגם לשלוף ניידים ולצלם" מסבירה רונית צוויג, מבעלי Buzz&art ומוסיפה "הצעירים הישראלים לרוב מכירים את פסטיבלי הטראנס הנחשבים כמו ה"אוזורה" בהונגריה וה"בום" בפורטוגל, אך בכל קיץ נערכים באירופה עשרות פסטיבלים נוספים. פעילות זו מעוררת את המודעות לטרנד העולמי ומייצרת באזז בקרב הצעירים הן באינטרנט והן במוקדי הבילוי".