קד"מ נולד: פרומרקט מקימה את פרונטו – הסוכנות לקד"מ ופרסום באמצעות הסלולאר

קבוצת פרומרקט בשותפות עם אביעד רבינוביץ (30), שכיהן עד לאחרונה כעורך התוכן הראשי של טיפקום, מחברות התוכן המובילות בישראל (מקבוצת פישמן), מקימים יחד את פרונטו – סוכנות לקד"מ ופרסום באמצעות הסלולאר.



פרונטו, תהיה משרד הפרסום הסלולארי הראשון בישראל, הרואה בסלולאר את מדיית העתיד ביכולת לפנות לצרכנים פניה אישית, ישירה ורלוונטית. החברה החדשה תפנה למפרסמים ותייצר עבורם קמפיינים מיוחדים במדיה הסלולארית, תוך שימוש בכלים כמו SMS, MMS, וידאו, תכנים מוסיקליים, שימושי בלו טופ ועוד.



אביעד רבינוביץ החל את דרכו בסלולאר כמנהל מח' המוסיקה באגף התוכן של "סלקום", לאחר מכן היה מנהל תחום הוידאו וה- MMS ב- "לוגיה".



יוני סער, בעלי קבוצת פרומרקט, אמר כי "האינטרנט עוד לא התחיל לפרוח וכבר אנו רואים ירידה מהותית באפקטיביות של הבאנר. המדיום של העתיד חייב להיות אישי, ישיר, קצר וקולע ונגיש לכל צרכן ברגע המתאים ביותר. הסלולאר מגלם את כל אלו ומהווה מדיה יוצאת דופן ביכולת שלה להיות רלוונטית".



אביעד רבינוביץ אמר כי "האפקטיביות בשימוש בסלולאר והתפתחות בתחום יביאו לכך שהכלי המרכזי דרכו הצרכן יצרוך תכנים בעתיד יהיה מכשיר אחד קטן ונייד שנקרא כיום טלפון סלולארי ובעתיד – מי יודע. כוונתנו איננה לייצר רק קמפיינים בסלולאר. אנחנו נתחיל משם כי כרגע זה המדיום הכי רלוונטי, אבל הכוונה היא לפרסום בכל דבר שהוא נייד: אייפודים, כרטיסי זיכרון וכדומה. היום קיים בישראל פרסום בסלולאר אך מדובר בעיקר בפרסום דרך חברות הסלולאר או פורטלי התוכן וזה פרסום בעיקר באמצעות SMS שעוסק בהארד סייל. זה כיוון טוב ויעיל אבל אפשר להרחיב אותו להרבה מקומות אחרים – בדיוק כפי שעושים בעולם".

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק