קוקה-קולה ישראל תשיק בקיץ 2011 את מהלך Summer Love Coca-Cola – שנועד לאפשר לבני הנוער לעצב לעצמם את הקיץ עם מבחר חוויות מעולמות התוכן האהובים עליהם וליצור קיץ גדוש באטרקציות וריגושים בדיוק כמו שהם אוהבים. במסגרת המהלך ובהשקעה של כ-20 מיליון שקל, תעמיד קוקה-קולה לבחירתם של בני הנוער, שלוש פעמים בשבוע, באתר אינטרנט ייעודי, אופציות לבילוי, אירוע או מוצר נחשק. בני הנוער יצביעו בכל פעם לאפשרות המועדפת עליהם – ויוכלו ליהנות מזו שתזכה במרב הקולות. בכך הופכת למעשה קוקה-קולה את בני הנוער לשותפים מעורבים ופעילים במהלך. בסך הכל ייהנו בני הנוער מעשרות אירועים וחוויות שונים ומגוונים וממבחר הפתעות ומתנות – על פי בחירתם, לאורך כל הקיץ.
אחד משיאי המהלך יהיה פסטיבל ליל האהבה שתפיק קוקה-קולה בט"ו באב (14.08.11). במרכזו של הפסטיבל יעמוד מופע ענק בהשתתפות מיטב האומנים שיבחרו ע"י עשרות אלפי בני נוער. האירוע יחל אחה"צ ויסתיים למחרת בבוקר.
"הבשורה הבאה לבני הנוער"
"כחברה שחרטה על דגלה את ערך החדשנות, החלטנו בקיץ 2011 להביא את הבשורה הבאה לבני הנוער בישראל", אומר אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה ישראל, "לאחר שלוש שנים שבהן הובלנו את קוקה-קולה וילג', שהפך למותג בקרב בני הנוער בישראל, אנו רוצים לקבוע השנה שיא חדש ולהציע לבני הנוער חוויית קיץ אולטימטיבית, שונה, חדשה ומרגשת. ממחקרים רבים שערכנו בקרב בני הנוער, עלה כי הם מעוניינים במערכת יחסים ארוכת טווח עם קוקה-קולה, והחלטנו להיענות לאתגר.
"קוקה קולה תפגוש הקיץ מאות אלפי נערים ונערות בתדירות של 3 פעמים בשבוע, במהלך שישלב מגוון אירועים, ריגושים, הפתעות ומתנות שיחולקו לבני הנוער לאורך כל הקיץ". זמיר מוסיף: "המהלך מיישם הלכה למעשה את תפיסתה של קוקה-קולה, הדוגלת במעורבות מכסימלית של הצרכן בכך שהוא נותן לבני הנוער את היכולת להשפיע ולקבוע מאילו אירועים, חוויות וריגושים הם ייהנו. במקביל, המהלך מיישם את תפיסת המותג של קוקה-קולה, 'לאהוב את החיים', ומכאן מקור השם Summer Love – קיץ שכולו אהבה".
כך זה יעבוד: דו-קרב של חוויות, 3 פעמים בשבוע
שלוש פעמים מדי שבוע (בימים א', ג' ו-ה'), בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, יועמדו לבחירה באתר האינטרנט של המהלך coca-colasummerlove.co.il חוויות או הטבות, כולן מעולמות התוכן האהובים על בני הנוער. כל מי שיצביע ויבחר בהטבה שתזכה בסופו של דבר במרב הקולות – יוכל לזכות בה.