קניון עזריאלי ירושלים בשיתוף עמותת קשר משיקים את מיזם "שעה שקטה"

המיזם יתקיים בקניון עזריאלי ירושלים ביום שלישי 26.07.2022, בין השעות 16:00-19:00 ויהווה אבן דרך להמשכתו דרך קבע בקניון.


עבור רוב האנשים זמן הבילוי בקניון הוא דבר טריוויאלי, שיגרתי וכל כך פשוט. אך עבור אנשים וילדים עם רגישות חושית ובני משפחותיהם, בילוי בקניון הומה אדם נחווה כחוויה מאתגרת, מערערת ולעתים אף בלתי אפשרית בשל המוזיקה והסביבה ההומה אנשים. הדבר עלול לבוא לידי ביטוי בקשיי בריכוז, בלבול, מוצפות רגשית ולחץ הגורמים לחוויית קנייה קשה או הימנעות מהגעה לקניון.

"שעה שקטה" זו יוזמה מרגשת שמטרתה לאפשר לאנשים וילדים עם רגישות חושית ובני משפחותיהם ליהנות מחוויה נעימה בקניון, כפי שמתקיימת עבור כל שאר מבקרי הקניון, רק בהתאמה מיוחדת עבורם. בזמן השעה השקטה יוכלו, כל מבקרי הקניון ליהנות ממגוון חנויות האופנה והעסקים בקניון, מתחם המזון ושאר השירותים אותם מציע הקניון וכך גם מבקרי הקניון עם הרגישות החושית. החוויה הזו תתאפשר בזכות התאמות מיוחדות מצד הנהלת הקניון ושיתוף הפעולה של העסקים בקניון.

ההתאמות של הנהלת הקניון והשוכרים יכללו הנגשת המרחבים השונים והדרכת העובדים. בשעות הפעילות המיוחדת ינקטו הצעדים הבאים: ימנעו משימוש במערכות הכריזה, כיבוי מסכים מרצדים ומשחקי ילדים המכילים אורות מהבהבים ולא תושמע מוזיקה. שוכרי החנויות יהפכו את המעברים, דרכי הגישה לחנויות וחדרי ההלבשה נגישים יותר, צוות העובדים יתודרך במתן סיוע מותאם כאשר יפנו אליו לעזרה, פטור מתור לקופה ועוד. המבלים בקניון יתבקשו במהלך שעות המיזם לשמור על שקט ואווירה נינוחה במהלך הבילוי במקום.

יורם פיק, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "שמח להשיק את מיזם 'שעה שקטה' בקניון עזריאלי ירושלים בשיתוף עמותת קשר. המיזם שם לו למטרה להפוך את כולנו לשווים וזאת על ידי שינויים קטנים אך משמעותיים, שלא גורעים מחוויית הבילוי שלנו בקניון. לאחר שראינו שמיזם זה הצליח בקניון עזריאלי תל אביב, היה חשוב לנו להעלות אותו לעיר הבירה ולתת לתושבי ירושלים והסביבה עם רגישות חושית מספר שעות בהן יוכלו להלך בקניון באופן נעים גם עבורם. אני מודה לשוכרי החנויות שנרתמו למהלך ובחרו לקחת חלק בפרויקט המבורך, ללא כל סיג, ובכך אפשרו לנו להוציא אותו לפועל".

קבוצת עזריאלי מובילה בקניונים תהליכים מגוונים במסגרת אחריות תאגידית, אחד מהם הוא מיזם "השעה השקטה" – מהלך חדש אשר החל לפני כחודשיים בקניון עזריאלי תל אביב בשיתוף עמותת קשר- הבית של משפחות מיוחדות וכעת מורחב לקניון עזריאלי ירושלים, בשאיפה שמיזם זה ימשיך לצמוח ולהתרחב לקניוני עזריאלי נוספים.

"בעמותת קשר הבית למשפחות מיוחדות אנו עושים כל שניתן על מנת לסייע ולהקל על חיי היום יום של המשפחות הפונות אלינו. בעיקר במיצוי זכויות, סדנאות, הרצאות, ומפגשי משפחות." מסבירה חגית גרוס, מנכ"לית עמותת קשר-הבית למשפחות מיוחדות. " לפני מס' שנים החלטנו לצאת יחד עם הנהגת ההורים המיוחדים של קשר בירושלים למיזם שמבקש להנגיש את חווית הבילוי במרכזי קניות גם לא.נשים המתמודדים עם קשיי וויסות חושי. הפנייה מקניוני עזריאלי לשיתוף פעולה התקבלה מצידנו בחיבוק גדול. יש לנו שיתוף פעולה נפלא עם קניוני עזריאלי, והפעם שעה שקטה תתקיים בקניון עזריאלי ירושלים. אנחנו בעמותה נרגשים מהתגייסות הנהלת קניוני עזריאלי למיזם, ואנו גאים בשותפות שלנו לדרך.


אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר