רוני בלנקלדר (בן 45, נשוי + 2) מונה לסמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה ברשת אמריקן לייזר, ונבחר להוביל את הפעילות השיווקית-פרסומית של החברה. בין המשימות העיקריות לשנת 2014 יהיה רוני אחראי על הובלת תהליכי הפעילות בזירת האון ליין, מקסום פעילויות השימור והשיווק הצולב בין תחומי הפעילות השונים של החברה, לרבות ניהול אסטרטגיית הבידול בין תחומי הפעילות.
בלנקלדר, בעל תואר ראשון (BSC) בשיווק מ- Fairleigh Dickinson University ניו- ג'רסי, ארה"ב, והנדסאי תעשיה וניהול עם התמחות בשיווק במכללת תל-אביב, בעל רקע מקצועי עשיר בהובלת תהליכי שיווק ומיתוג בכל אמצעי המדיה.
בתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ"ל השיווק בחברת הזנק ישראלית call my name הפועלת בשוק הבינלאומי ועוסקת בפיתוח ושיווק אפליקציה לסלולר, וכמנהל חטיבת השיווק הישיר של סופרפוש מקבוצת הפרסום פובליסיס ( A.B.DATA לשעבר).
בעבר היה מבעליו של משרד הפרסום בלנקו פרל וביצע מספר תפקידים מגוונים לרבות ניהול הרכש של נוקיה, מרצה להתנהגות צרכנים במכללה למנהל, ממקימי פרימיירה מדיה ועוד.
את שירותו הצבאי סיים בלנקלדר כקצין שריון בדרגת סרן.