רקיט בנקיזר תשקיע מיליון ₪ בהשקת מהדורת חג מיוחדת של אבקת הכביסה קולון

חברת "רקיט בנקיזר", משווקת אבקת הכביסה "קולון" בישראל, תשקיע מיליון ₪ בהשקת מהדורת חג מיוחדת, "קולון אביב לבן", בניחוח פרחים לבנים, יסמין וציפורן, לכביסה נקייה, בוהקת וריחנית לאורך זמן.



גיורית כרמי, מנהלת תחום הכביסה, בחברת רקיט בנקיזר: "בשוק הכביסה התחרותי, הדרך להעביר את הצרכן מעולמות של מחיר לבחירה והעדפה של המוצר שלך היא ע"י חדשנות ויצירת חיבור רגשי. "קולון אביב לבן" הינה שילוב של שניהם: מביאה חדשנות באריזה ייחודית בנוף אבקות הכביסה, בעיצוב נקי, המזכיר את עולם הבישום. מחברת את הצרכן לתקופת האביב – תקופה של פריחה והתחדשות".



השקת "קולון אביב לבן", תלווה בקמפיין פרסום רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום "יורו ת"א". הקמפיין יעלה לאוויר בטלוויזיה ב-9 למרץ ויקבל תמיכה בנקודות המכירה.



במסגרת ההשקה, מתקיימת פעילות ייחודית בשיתוף סלבריטאים, שכל הכנסותיה תרומה ל"חצר הנשית – יפו" המטפלת בנערות במצוקה. במסגרת השת"פ, סלבריטאים מובילים כגון מאיה בוסקילה, פבלו רוזנברג, איציק זוהר ועוד, יעצבו גלויות בהשראת "קולון אביב לבן". בעבור כל גלויה תתרום "קולון" 500$. הגלויות יתפרסמו באתר האינטרנט של קולון ושם יוכלו צרכנים להוריד אותם למחשב/לטלפון הנייד ולשלוח אותן כברכות לחג. בעבור כל הורדה של גלויה תתרום קולון סכום כסף נוסף ₪ נוסף לטובת הפרויקט.



שוק הכביסה בארץ מגלגל ב- 2007 מחזור של כ- 398 מיליון ₪ בשנה וצמח במהלך 2007 ב 4.3%. קולון הובילה את הצמיחה בקטגוריה באמצעות ההשקה של קולון 101, עם תרומה של 43% לצמיחה (סטורנקסט 2007). בתקופת החגים צומח שוק הכביסה בכ- 12% בממוצע.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1