"חברת רקיט בנקיזר"' יוצאת במהלך יוצא דופן בשוק מוצרי הניקיון למותג 'סיליט באנג', המותג המוביל בחדשנות ומתן פתרונות יעילים לניקיון הבית, שמטרתו הנה החדרת סדרת המוצרים לניקיון יומיומי לקהלי יעד חדשים. במסגרת המהלך, מבצע רחב היקף, מובטח לצרכן כספו חזרה במידה ולא הגיע לתוצאות ניקוי מושלמות. מטרת המבצע היא להגדיל חדירה דרך יצירת התנסות במוצר, יחד עם העברת מסר ברור של אמון מלא במותג ובמוצרים.
המהלך, באמצעות משרד הפרסום 'יורו ישראל', יגובה בקמפיין טלוויזיה אשר יעלה לאוויר בערוצים 2 , 10 , 9 , 24 במהלך חודש יולי, פעילות קד"מ ופרסום בנקודות המכירה בהשקעה של 2 מיליון שקל.
דניאל דמובובסקי מנהל מותג סיליט באנג מוסר: "פעילות 'קבל את כספך חזרה' מזמינה צרכנים אשר טרם נחשפו למוצרי 'סיליט באנג', להתנסות בסדרת המוצרים מתוך אמונה כי מוצרי 'סיליט באנג' הנם הטובים והאיכותיים ביותר בשוק מוצרי הניקיון בישראל. במידה והצרכן לא יגיע לתוצאות ניקוי מושלמות, כספו יוחזר במלאו".