רשת מגה שופ יוצאת במהלך של מיתוג מחדש ומשנה את שם המותג ל"סיטי שופ"

רשת מגה שופ, המתמחה במוצרים לבית ומוצרי עשה-זאת-בעצמך עוברת בימים אלה תהליך של מיתוג מחדש. המהלך הראשון במסגרת תהליך זה הוא שינוי שם המותג ל"סיטי שופ" לצד הסלוגן "חנות הבית שלי". עלות ההשקעה הכוללת בתהליך עומד על כחצי מיליון דולר.


בנוסף לשינוי השם, נבחרה דמותו של "שפיץ" הבורג כ"פרזנטור" של הרשת – דמות שמסמלת כוח, בטחון, הבנה ומקצועיות. דמותו של "שפיץ" תלווה את כל הפרסומים של הרשת בכל אמצעי התקשורת.


לדברי המנכ"ל אייל שר "לאחרונה בחרנו במשרד הפרסום GPS להוביל את אסטרטגיית הפרסום של הרשת. המהלך הראשון שבחרנו לצאת בו הוא שינוי שם הרשת לשם חדש, שיבטא את מהות הפעילות שלנו: סיטי שופ – חנויות שפועלות בתוך הערים, שמציעות הכל לבית – קרוב לבית.


בקרוב יוחלף כל השילוט פנים וחוץ של כל סניפי הרשת לצד עלייה בקמפיין עיתונות והשקת קטלוג המוצרים החדש שלנו".

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399