רשת מטבחי DO IT, המפעילה 4 אולמות תצוגה, בחיפה, ראשל"צ, רמת גן ובית שמש (סניף ירושלים), יוצאת בפעילות שיווקית ייחודית במהלך חודש אוגוסט, במיוחד לקראת החגים. הרשת מציעה למזמינים מטבח חדש של DO IT בשיטת הכל כלול במהלך חודש אוגוסט, התקנה בבית הלקוח לפני החגים.
רועי חקון, סמנכ"ל השיווק של מטבחי DO IT מסר: "תקופת הקיץ היא התקופה הטובה ביותר להזמנת מטבח חדש כדי להתחדש ולהתרענן. לקראת החגים שבפתח, החלטנו לצאת במהלך ייחודי במסגרתו, כל הרוכש מטבח חדש כולל הכול, במהלך חודש אוגוסט ייהנה ממטבח מושלם כולל הכול, שיסופק ויותקן בביתו עד לפני החגים".
מסקר שנערך לאחרונה עלה כי הפרטים החשובים ביותר לישראלים ברכישת מטבח חדש הם: חברה איכותית ואמינה המספקת פתרון כולל למטבח כולל פירוק המטבח הישן והרכבת המטבח החדש כולל ברז, כיור, שיש, כיריים תנור וארובה, ולאחריו: המחיר, העיצוב, הפונקציונאליות, איכות החומרים, השירות ואחריות.
חברת מטבחי DO IT מציעה מטבחים מושלמים הממחישים ומבליטים את החוויה המשפחתית, כשהמטבח מיוצר בשיטות החדשניות ביותר, בחומרים הטובים ביותר שקיימים בעולם, ברמות עיצוב שהם המילה האחרונה בעיצוב מטבחים ובאיכות טוטאלית תוך הקפדה על עד אחרון הפרטים והפריטים.
מבין הדגמים השונים מהקולקציה החדשה של DO IT מציעה החברה מגוון מטבחים בגווני אוף וייט, בצבעי שמנת, פסטל וכמובן מטבחים מעץ מהגוני, עץ אלון ועוד. המטבחים הינם בעלי נוחות מקסימאלית בשימוש, חדשנות ומקוריות ברמות הגימור הגבוהות ביותר ובשלמות בשיטת Total Look.
שאול ששון מנכ"ל החברה מסר כי: "אנו היחידים הנותנים פתרון כולל למטבח מושלם. המוטו שלנו אומר ללכת על הכול – כלומר, אנחנו מייצרים ומרכיבים בביתו של הלקוח שלנו, מטבח הרמוני מושלם כולל, השיש, הכיורים והברזים יחד עם מכשירי החשמל, התנור, הכיריים וארובה וכל זאת תוך כדי ירידה עד לפרט האחרון. בשורה התחתונה הלקוח אצלנו מתנהל מול ספק אחד שדואג לו לכל הדברים וחוסך מעצמו כאבי ראש מיותרים וזמן יקר."