רשת camera מקבוצת H4משיקה בימים אלה ירחון לקוחות חדש בשם "קאמרה", בהשקעה של כ-1,200,000 ₪. הירחון החדש כולל 32 עמודים ומציג את המותגים המובילים בתחומי הצילום, המיחשוב, המולטימדיה וה-GPS, לצד טיפים ומבצעים ללקוחות הרשת. החוברת תצורף לעיתונים בתפוצה של כ-500,000 עותקים והיא ממשיכה את מהלך המיתוג מחדש שעוברת הרשת, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות'.
לדברי רוני חכם, מנכ"ל רשת camera: "החלטנו להוציא לאור מגזין ראשון מסוגו כדוגמת החוברות שמפיקות רשתות השיווק הריטל, כדי להעניק לצרכנים את המותגים הטובים ביותר במחירים האטרקטיביים ביותר. זהו שלב נוסף בתחרות של קאמרה מול רשתות השיווק וממשיך את מיצובה של קאמרה כרשת המשתלמת והאטרקטיבית ביותר לרכישת מצלמות וציוד מולטימדיה".
שת Camera מייבאת ומשווקת מותגים בתחום המצלמות הדיגיטליות ואביזרי מולטימדיה, אותם היא משווקת באמצעות רשת חנויות שבבעלותה בפריסת ארצית רחבה וכן באמצעות אתר Camera.co.il .