רשת "פריד" יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם "רדיוס" 100FM

רשת "פריד", המתמחה בטקסטיל לבית, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, עם רדיו רדיוס 100 FM , שבו תעניק רשת "פריד", חסות למשך 6 חודשים, לתוכניתו הפופולארית של ירון אשבל "מנהרת הזמן".



במסגרת השת"פ, יתקיימו פעילויות קד"מ אינטראקטיביות, אירועים ופעילויות שטח למאזינים, יחולקו פרסים, כמו גם, מתנות הטבות והנחות.



ערן שייביץ, מנהל השיווק של רשת "פריד" אומר: "במסגרת המהלכים האסטרטגיים של רשת פריד לשנת 2008, החלטנו להתמקד השנה בעיקר במדיה האלקטרונית והאינטרנטית, לצד המדיה הכתובה ".



לדבריו: "הקונספט השיווקי, העומד מאחורי הסכם שיתוף הפעולה, מתבסס על חיבור והשתייכות המותג, לעולם הלייף סטייל, העיצוב והאופנה, הבא לידי ביטוי, באמצעות שפה תקשורתית, הפונה לקהלי יעד צעירים וחדשים ותומכת בהעברת מסרים פרסומיים חדשניים, באמצעות מבצעים, הטבות, מחירים אטרקטיביים ועוד".

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק