שבועות. מחלבת טרה מציעה מגוון מוצרים למשפחה ומפתיעה עם מארז חגיגי להכנת כנאפה ביתי

מחלבת טרה משיקה לרגל החג 2 מארזים חגיגיים וייחודיים, שישתלבו בהכנות לארוחת חג השבועות המשפחתית. מארז להכנת כנאפה ביתי עם מתכון פשוט וקל של השף ברק חורש. בנוסף, מארז גבינות בצירוף תבנית סיליקון איכותית עם מתכון לעוגת גבינה.



פעילות חג השבועות של טרה תעמוד השנה בסימן משפחה, תחת הסיסמא המלווה את טרה, "לאנשים שאכפת לך מהם". הפעילות השיווקית תכלול השקת מוצר חדש – מארז להכנת כנאפה ביתי, עיצובים חדשים ומארזים חגיגיים לנוחיות הצרכן וכל המשפחה.



פעילות נוספת מעניינת של טרה השנה, שיתוף פעולה ייחודי עם אתר מפה, בו טרה מציעה 8 מסלולים נבחרים לטיול בחיק הטבע לכל המשפחה. המסלולים יפורסמו על גבי קרטוניות החלב 1 ליטר 3% שומן ובאתר האינטרנט של טרה. המסלולים נבחרו בקפידה על ידי טרה ואתר "מפה" והותאמו לקהל היעד- משפחות עם ילדים צעירים. המסלולים פרוסים באזורים שונים ברחבי הארץ (צפון, מרכז, דרום) ומתאימים לעונה- טיולים מרעננים לימי הקיץ החמים.



פעילות הקד"מ של טרה לשבועות תכלול: חלוקת גלויות עם מתכונים על בסיס גבינת טוב טעם, פעילויות דיול ומבצעים לצרכן. השקעת טרה בפיתוח, השקת המארזים והפעילות השיווקית (קד"מ ודיול) לקראת החג נאמדת ב- 300,000$.



שלי אברהם, מנהלת השיווק של טרה: " לקראת חג השבועות טרה ממשיכה לתת ערך מוסף לצרכנים גם בקטגוריית מוצרי החלב הבסיסיים. לקראת החג אנו משיקים 2 ערכות ייחודיות וחדשניות שעמלנו על פיתוחן ואיכותן, אשר יצטרפו למגוון המוצרים הקיימים. בחג השבועות תתמקד פעילות טרה במשפחה ובאנשים שאכפת לנו מהם. טרה צופה כי גם השנה מכירות גבינת טוב טעם יגיעו לרמה של פי 6 מהמכר בהשוואה לשבועות שלפני החג."



מארז הכנאפה העשיר יכלול חבילת גבינות טוב טעם 3% שומן, גבינת הדגל של מחלבות טרה והידועה בתכונותיה הייחודיות: הגבינה בעלת מרקם עשיר המותאם הן לאפייה והן לאכילה . אטריות קדאיף וחמאה, תערובת פיסטוקים גרוסים, קינמון והכל בתוספת תבנית אלומניום עגולה, להכנת הכנאפה.



למארז מצורף מתכון של השף ברק חורש להכנת הכנאפה, המתכון קל ופשוט ומאפשר הכנה גם עם הילדים.



טרה משיקה מארז גבינות חגיגי לחג השבועות מארז 2 גבינות לבנות 500 גרם, מעושרת בסידן, עם תבנית סיליקון (אינגליש קייק) איכותית לאפייה בתנור בצורה קלה ונוחה.



ישראל נמצאת במקום הראשון בעולם מבחינת צריכת גבינות לבנות לנפש (לא כולל קוטג'), זאת בהשוואה לעולם, שם צריכת הגבינה נאמדת על כ-2.5 ק"ג לנפש בממוצע.



מנתוני טרה עולה כי בשבוע שלפני חג השבועות נרשמת עלייה של פי 3-4 במכירות הגבינות הלבנות, כאשר בערב החג נרשמת עלייה של כ-300% בממוצע.



בשנים האחרונות מסתמנת עלייה בצריכת הגבינה הלבנה בארץ, על פי נתוני סטורנקסט ובשנת 2007 גודל הקטגוריה הוערך בכ- 385 מיליון ₪ , צמיחה של כ-7% לעומת אשתקד. ברבעון הראשון של 2008 הוערך גודל הקטגוריה בכ- 100 מיליון ₪ , על פי נתוני סטורנקס, המתייחסים לגודל שוק צרכני.

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)