שיווק גרילה ממוקד לכלבים

איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית שיכולה לשמש כמודל לחיקוי בסיטואציות מהסוג הזה. יהיו כאלה שנטייתם תהיה לכיוון של כלים יותר מסורתיים כמו שימוש בפליירים, מיילים ממוקדים או אפילו חזרה לשיטה הטובה והמוצלחת של כל הזמנים – D2D. לעומת זאת, יהיו כאלה שיעדיפו שיטות יותר נועזות ומהפכניות כמו שימוש בטכניקות של שיווק גרילה.


Hertz בשבדיה עמדו בפני דילמה לא פשוטה. היה להם שירות חדש שהם רצו להציע לבעלי כלבים שרוצים להשכיר רכב אבל הם לא ידעו איך לפנות לאנשים האלה ישירות בלי לבזבז משאבים על פיזור אמצעי השיווק. הם העמידו את עצמם במקום בעלי הכלבים ונכנסו לנעליהם על מנת להבין את הצרכים שלהם. הפתרון היה פשוט אך יעיל מאוד ביחס לתקציב שעמד לרשותם. כל מה שהיה צריך לעשות זה לפזר עצמות לכלבים בשבילים המרכזיים שבהם מטיילים בעלי הכלבים עם חיות המחמד שלהם ולהוסיף מסר שיווקי קצר אשר מזמין אותם לנסות את המוצר של Hertz, שעונה לצרכים של בעלי הכלבים בצורה מושלמת.


פורסם בבלוג Buzz007.co.il



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399