"מפה" יוצאת בקמפיין פרסומי מיוחד בהיקף של 50 אלף דולר, המופנה לשוק המוסדי של בעלי ומנהלי שיווק של חברות. הקמפיין יתמקד בעיתוני כלכלה ועסקים ודיוור ישיר ל-11 אלף חברות, גופים עסקיים ומקבלי החלטות בישראל.
הקמפיין מקדם את מכירת המפות הייעודיות הנושאות עליהן מסרים שיווקים של חברות שונות, נקודות מכירה, אתרים מיוחדים בישראל וכל מידע אחר. המפות השיווקיות נועדו לחלוקה ללקוחות בארץ ובחו"ל. את הקמפיין מובילות מספר סיסמאות: "המותג שלך על המפה", "לכל קד"ם המפה שלו" ו-"1.3 מיליון לקוחות מחייכים ומה איתך?".
לדברי חיים אזאצ'י, מנהל השיווק של "מפה", "המכירות לחברות צמחו בשנתיים האחרונות ב-90% והגיעו השנה לשמונה מיליון שקל – למעלה ממחצית מכלל המכירות של מפה". בנוסף, הקמפיין כוון לסוף השנה כדי לאפשר למנהלי שיווק לבצע את העסקאות במסגרת השנה הנוכחית או לכלול את קידום המכירות באמצעות מפות שיווקיות בתוכנית העבודה לשנה הבאה".
חברת "מפה" מתמחה בהוצאה לאור של ספרים, מדריכים ומפות ובעלת אתר האינטרנט www.mapa.co.il – אתר הבילויים והפנאי הגדול בישראל. כן מפעילה החברה את מאגר המידע Gisrael המספק תוכן גיאוגרפי לכל מכשירי הניווט ולרוב משרדי הממשלה, הארגונים והחברות הגדולות.