שמרת הזורע משקיעה 450,000 ₪ בהשקת אתר אינטרנט בשפה הרוסית ובקמפיין טלוויזיה ברוסית

רשת הרהיטים ועיצוב הבית שמרת הזורע משקיעה 450,000 ₪ בהשקת אתר אינטרנט בשפה הרוסית ובקמפיין טלוויזיה ברוסית. לצורך כך, הקימה החברה חטיבה מיוחדת למגזר הרוסי, שעוסק באופיו התרבותי והאישי של המגזר.


לצורך השקת האתר ותכנון קמפיין הטלוויזיה ערכו בשמרת הזורע בדיקות מקיפות ומחקרי שוק שונים, בהם התברר, בין השאר, כי הגולש דובר הרוסית שונה מהגולש הישראלי בתכנים שהוא צורך, ובעיקר בצורת הגלישה מהרגע שהוא מתחבר לרשת. הוא יעדיף לבקר באתרים בשפה הרוסית. מסקרים מתברר כי יוצאי חבר העמים, גם אם הם דוברים עברית מושלמת, מעדיפים לגלוש לאתרים בשפה רוסית. הם מעדיפים לכתוב בפורומים ברוסית, לנהל בלוגים ברוסית ולשוחח בצ'טים עם דוברי רוסית אחרים. תדירות הגלישה גבוהה יותר והאינטרנט ככלי תקשורת מספק תכנים חשובים ומידע בשפה הרוסית, לצורך הקמת האתר, בדקו בשמרת הזורע קבוצות מיקוד שונות, בהן שוחחו עם אנשים דוברי רוסית, עולים חדשים וותיקים והתדיינו עם אנשי מקצוע המחוברים למדיה ולענף הרהיטים.


לדברי יונת מזן-עצמון, מנהלת השיווק והפיתוח של שמרת הזורע "ברור היה לנו שיש לערוך התאמות בין הערכים של חברת שמרת הזורע לציבור דוברי הרוסית. ערכי האיכות והעיצוב לצד הוותק. שמרת הזורע מחברת את ההיבטים הפונקציונאליים ברהיט כגון הנדסת האנוש, איכות החומרים וחלל המגורים להיבטים של עיצוב, סגנון חיים, מתוך שאיפה ליצור נוחות פיזית ונוחות מנטאלית, הרמוניה והרגשת בית ולכן הסלוגן שנבחר לקמפיין הטלוויזיה ולאתר האינטרנט הוא: оздана для уюта. Мебель Шомрат Aзореа, כלומר, נוחות וחמימות(UYT) – רהיטי שמרת הזורע".


עלות הקמפיין הטלוויזיוני: 200,000 ₪ והוא יימשך 21 יום בין התאריכים 10/12-31/12 בערוץ 9.



לאתר החברה: www.shw.co.il

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר