ערוץ 21 – ערוץ הקניות הישראלי בחר בגולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה לנהל את מערך יחסי הציבור. ערוץ 21 – ערוץ הקניות הוקם בשנת 1995 בבעלות משותפת של קבוצת דחף וגלובוס גרופ הפקות שיצרו יחדיו את מרכז הקניות הטלוויזיוני הראשון בישראל. בנוסף לשידורי הטלוויזיה מפעיל הערוץ אתר סחר באינטרנט וארבע חנויות רשת בערים הגדולות.
לדברי טל גולדפינגר, מנכ"ל גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה " ערוץ הקניות הישראלי, הוא לקוח אסטרטגי המצטרף לפעילויות אחרות של המשרד בתחום התקשורת והמדיה"